کباب پز رومیزی استیل

کباب پز رومیزی استیل
کباب پز رومیزی استیل

کباب پز رومیزی استیل شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان فیدار مهام با بهترین کیفیت
قابلیت طراحی و تولید کباب پز با دهنه 40 + کباب پز با دهنه 45 + کباب پز با دهنه 50
طول و عرض و ارتفاع به همراه گنجایش برای سیخ کباب به سفارش مشتری قابل طراحی و ساخت می باشد.
امکان طراحی برای گاز شهری یا گاز کپسولی یا ذغالی موجود می باشد

کباب پز رومیزی

ساخته شده از ورق استنلس استیل
قاب و فرم بدنه از استیل نگیر براق
دارای شبکه چدن
دارای 1 عدد شیر کنترل گازی استاندارد
دارای قابلیت استفاده از گاز شهری
قابلیت اتصال به گاز شهری وکپسول
دارای سینی زیرین جهت جمع آوری روغن و ضایعات تجهیزات رستوران

آموزش کباب کوبیده

کباب کوبیده یکی از غذاهای سنتی ایرانی می باشد که چهار نوع اصلی دارد : کباب کوبیده ساده ، کباب کوبیده لقمه ای ، کباب نگینی و کباب کوبیده زعفرانی.

طرز تهیه کباب کوبیده

مواد مورد استفاده در کباب کوبیده سنتی ساده شامل : گوشت ران گاو + قلوه گاه گاو + دنبه گوسفند + پیاز + زعفران + نمک و فلفل + تخم مرغ

پیازها را به وسیله دستگاه پوست کن آماده کنید و بشوید و با دستگاه رنده ریز رنده یا چرخ کنید ، روی پیازها نمک بپاشید و 4 ساعت داخل یخچال قرار دهید سپس آب پیاز را بگیرید و داخل کاسه ای بریزید.

مهم ترین نکته هنگام تهیه کباب کوبیده ، آب پیاز است که حتما باید کاملا گرفته و فقط پیاز رنده شده به گوشت اضافه شود.

گوشت ران ، قلوه گاه و دنبه را چرخ کنید سپس نمک بزنید و 10 دقیقه خوب ورز دهید سپس مخلوط گوشت را داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود ، پس از استراحت به مخلوط گوشت و پیاز آب گرفته نمک و فلفل و زعفران بزنید و باهم چرخ کنید سپس خوب ورز دهید تا بافت گوشت چسبنده شود.

استفاده از زردچوبه در تهیه این غذا خطای بزرگی است. فراموش نکنید که ادویه های مناسب کباب کوبیده، زعفران، نمک و مقدار کمی فلفل سیاه هستند. البته زعفران را در کباب کوبیده زعفرانی استفاده می کنند و لزومی ندارد که در کباب کوبیده ساده ریخته شود.

گوشت کباب کوبیده نه باید خیلی چرب باشد و نه خیلی خشک. معمولا از گوشت گوسفند استفاده می‌شود یا مخلوطی از گوشت گوسفند و گوساله. بهترین گوشت، قلوه گاه گوسفند است. اگر می‌خواهید از مخلوط گوشت گوسفند و گوساله استفاده کنید، دوسوم آن گوسفند باشد و یک‌سوم گوشت گوساله.

گوشت کباب کوبیده را چندین بار چرخ کنید و بعد خوب با پیاز ورز دهید تا یک تکه شود. هر چقدر گوشت بیشتر چرخ شود و بیشتر ورز داده شود احتمال نریختن آن از سیخ بیشتر است.

هرگز برای تهیه کباب کوبیده از آرد، نان خشک یا جوش شیرین استفاده نکنید، زیرا اگر تمام نکته ها را در تهیه مایه گوشت به کار ببرید، دیگر استفاده از مواد یاد شده، آن هم برای راحت تر به سیخ کشیدن کباب، لزومی ندارد.

برای به سیخ کشیدن ابتدا کاسه ای آب سرد در کنار دست تان قرار دهید ، دست تان را پیش از برداشتن مایه کباب با آب کمی مرطوب کنید ، کمی از مایه کباب بردارید واز اطراف شروع به پوشاندن سیخ کنید ، در پایان ابتدا و انتهای مایه کباب را به سیخ بچسبانید.

پس از آماده شدن تمام سیخ ها را 1 ساعت داخل یخچال استراحت دهید

در آخر نیز سیخ های کباب را روی کباب پز صنعتی قرار دهید تا پخته و آماده برای سرو در رستوران گردند.

فاصله سیخ ها از آتش نباید کم باشد زیرا باعث می شود کباب ها بسوزند. این فاصله زیاد هم نباید باشد تا کباب ها نپخته باقی نمانند لذا در طراحی دستگاه کباب پز شرکت آرمان این نکته کاملا رعایت گردیده است.

تند تند چرخاندن سیخ ها هم باعث می شود مغز کباب ها نپخته بماند پس به آرامی آنها را روی کباب پز بگردانید.

صرف نظر از ارزش غذایی ، خوش طعم ترین نوشیدنی با کباب کوبیده دوغ مزه دار شده با سماق، گل سرخ، نعناع و پونه خشک است که توصیه می شود با نمک کم تهیه شود.

شما می توانید برای خوشمزه تر شدن غذای رستوران خود آن را با مخلفاتی چون گوجه و فلفل سبز سرخ شده و سماق و سبزی های معطر یا سبزی خوردن به ویژه ریحان و نوشیدنی سالمی چون دوغ ، به همراه کمی نان تازه سرو بفرمایید.

کباب پز

دستگاه کباب پز دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *