راه اندازی کترینگ

 

چگونه یک آشپزخانه کترینگ تاسیس کنیم

اگر شما مهمانی های شام زیادی را در بین فامیل میزبانی کرده و می کنید و از غذاهای روز آگاهی دارید ، همچنین روحیه کارآفرینی نیز دارا می باشید ، به  راه اندازی کترینگ  فکر کنید. شما این شانس را دارید که با یک کار کوچک و هزینه نسبتاً کمی آغاز کنید و با افزایش مشتریان، کسب و کار خود را گسترش دهید. راه اندازی کترینگ پیشنهاد ما به شماست.

راه اندازی کترینگ

گام به گام تا راه اندازی کترینگ

در گام اول درباره نوع غذاهایی که به تهیه آنها علاقه دارید فکر کنید
تاسیس کترینگ هم مانند هر کار دیگری نیاز به علاقه و اشتیاق واقعی دارد. انواع غذاهایی که می‌توانید بر روی آنها تمرکز کنید شامل این موارد می‌شود :
ناهار و عصرانه. اگر از تهیه ساندویچ، پیتزا، تارت، سالاد و غذاهای دیگری که عموماً در طول روز سرو می‌شوند لذت می‌برید،‌ می‌توانید کترینگ خود را بیشتر بر روی وعده های زمان ناهار متمرکز کنید. می‌توانید غذای ادارات و سازمان ها‌، جشن ها و مراسم برگزار شده در طول روز، غذای مدارس و … را تأمین کنید.

پذیرایی مراسم عروسی و مناسبت های خاص. کیترینگ های مخصوص مراسم عروسی معمولاً منوی مفصلی از اشتها آورها و فینگرفود در کنار غذاهای اصلی و دسر‌ها ارائه می‌کنند.
دسر. اگر به پخت کیک و کلوچه علاقه دارید، می‌توانید کترینگ تهیه دسر داشته باشید. این انتخاب باعث محدود شدن تعداد مشتریان می‌شود ولی در عوض تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و لوازم اولیه کمتری لازم خواهید داشت.

اشتها آورها و پیش غذاها. مشتریان اینگونه کترینگ ها برای مراسم جشن رو به افزایش است و گاهی این کترینگ ها ، نوشیدنی ها و کوکتل های مخصوص هم سرو می‌کنند.

راه اندازی کترینگ
راه اندازی کترینگ

در گام دوم یک منو ایجاد کنید.
با این کار می‌توانید تخمینی از میزان فضای مورد نیاز، وسایل لازم ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و درآمد حدودیتان داشته باشید.
سعی کنید آیتم‌های متفاوتی برای سلایق مختلف در نظر بگیرید. حتی اگر در یک سبک آشپزی یا غذاهای خاصی مهارت دارید، منویی مناسب سلیقه های مختلف داشته باشید. بعنوان مثال، اگر بیشتر غذاهای شما تند و ادویه دار هستند، سعی کنید چند غذای ساده نیز در منو قرار دهید.

سعی کنید غذاهای گیاهی و وگان نیز برای کسانی که گوشت و محصولات حیوانی مصرف نمی‌کنند در منو داشته باشید.
منو را طوری تنظیم کنید که از پس تعداد غذاهای آن بربیایید و تهیه آنها برایتان راحت باشد و همچنین مواد اولیه مورد نیاز آنها را بتوانید تهیه کنید.

در گام سوم غذاهایتان را امتحان کنید
پس از اینکه منو را مشخص کردید، یک مهمانی ترتیب دهید و غذاهای منو را امتحانی برای دوستان و فامیل سرو کنید. از آنها بخواهید صادقانه نظر و پیشنهاداتشان را درباره غذاها و سرویس دهی بگویند.

با ترکیبات غذاها بازی کنید و آنقدر آزمایش و خطا انجام دهید تا به طعم مطلوبی برسید.
تمرین باعث پیشرفت می‌شود. قبل از اینکه کسب و کار و تاسیس کترینگ را آغاز کنید از تسلط کافی بر روی تکنیک ها، زمان آشپزی و سرویس دهی برخوردار باشید.

حال شما وارد فاز دوم راه اندازی کترینگ می شوید که در این بخش باید مکان و امکانات کترینگ را تهیه فرمایید

در گام چهارم مکانی برای اجاره کردن بیابید.
حتی اگر برای شروع بودجه‌ زیادی ندارید، در بیشتر جاها قوانین استفاده از آشپزخانه های خانگی برای کار کترینگ را منع می‌کنند. نگاهی به قوانین بهداشتی منطقه خود بیندازید تا ببینید به چه نوع مکانی نیاز دارید.

می‌توانید از آشپزخانه های تجاری استفاده کنید. بسیاری از این آشپزخانه ها فضاهایی را برای یک روز یا ساعاتی از روز اجاره می‌دهند. در صورتی که فقط آخر هفته ها و یا مواقع خاصی از ماه کار می‌کنید چنین آشپزخانه هایی برای شما مناسب هستند.

اگر قصد دارید به عنوان یک کار تمام وقت به کترینگ بپردازید، به یک مکان دائمی برای آشپزی و نگهداری مواد غذایی نیاز دارید. مکانی را بیابید که لوله کشی مناسبی داشته باشد و بتوانید تجهیزات کترینگ مورد نیازتان را در آنجا نصب کنید. همچنین با صاحب مکان دربارهء امکان نصب تجهیزاتی مانند دریچه های تهویه و چربی گیرها صحبت کنید.

اگر علاوه بر تهیه غذا، قصد دارید مکانی برای سرو غذا هم داشته باشید، به دنبال مکانی باشید که دارای یک سالن جدا از آشپزخانه برای نشستن باشد و تدارک میز و صندلی را نیز ببینید.

راه اندازی کترینگ
راه اندازی کترینگ

در گام پنجم آشپزخانه خود را برای راه اندازی کترینگ آماده کنید.
کار کترینگ معمولاً به تجهیزات صنعتی آشپزی نیاز دارد که از وسایلی که در منزل استفاده می کردید متفاوت هستند. مقداری سرمایه تهیه کنید و وسایلی که برای کارتان ضروری هستند را مشخص کنید.

خرید تجهیزات را بر اساس منو انجام دهید. به عنوان مثال اگر بیشتر موارد درون منو کیک‌ و شیرینی هستند، بهتر است دو فر داشته باشید و یا اگر غذاهای سرخ کردهء زیادی دارید، داشتن بیش از یک سرخ کن ایده خوبی است.

می‌توانید از چند سینک ظرفشویی استفاده کنید تا کارها سریعتر پیش بروند، مخصوصاً اگر به فکر استخدام افراد دیگری نیز هستید.
از قبل درباره نگهداری غذاها نیز فکر کنید. ممکن است به چند یخچال و فریزر برای نگهداری غذاهایی که از قبل آماده می‌کنید نیاز داشته باشید. محل‌های نگهداری گرم و سرد برای تنظیم دما و نگهداشتن مواد آماده حائز اهمیت هستند.

ظرف و ظروف و وسایلی از این قبیل را به اندازه لازم برای موارد موجود در منو تهیه کنید.

در گام ششم تجهیزات کترینگ مورد نیاز برای راه اندازی کترینگ و سرویس دهی به مشتریان را تهیه کنید.
موارد مورد نیاز برای سرویس دهی به نوع خدمات شما بستگی دارد ولی حداقل به دیس ها و ظروف سرو غذا نیاز دارید.
بسیاری از کیترینگ ها بشقاب، ظروف نقره، ظروف شیشه ای، و یا بشقاب‌ها و ظروف یکبار مصرف دارند.

می‌توانید از سینی های ویترینی و طبقه دار برای ارائه خدمات شیک تر به مراسم و جشن ها استفاده کنید.
حتماً وسایل و تجهیزات لازم برای گرم و سرد نگهداشتن غذا مانند ظروف شعله دار و شعله های سوخت مایع داشته باشید.
همچنین می‌توانید تهیه دستمال های پارچه ای، دستمال سفره، تزئینات و دکوراسیون میز غذاخوری را نیز در نظر داشته باشید. برخی کیترینگ ها سایبان های چادری برای مراسم در فضای باز نیز ارائه می‌دهند.

راه اندازی کترینگ و رستوران

حال شما وارد فاز سوم راه اندازی کترینگ می شوید که در این بخش باید آغاز به کار بفرمایید

در گام هفتم مجوزها و گواهی های مربوطه را اخذ کنید.
درباره قوانین و مقررات بهداشتی منطقه خود تحقیق کنید و از قوانین مربوط به کترینگ و سرو غذا و نوشیدنی ها آگاه باشید. مجوزها و گواهی های لازم را نیز داشته باشید.
کترینگ در آشپزخانه خانگی و بدون مجوز می‌تواند باعث پیگرد قانونی و بسته شدن کترینگ شما شود. این مرحله مهم را نادیده نگیرید.

در گام هشتم قیمت هایتان را مشخص کنید.
در هنگام انجام مشاوره ها، سرو غذاها برای نمونه و کترینگ مراسمات حتماً فکر تشریفات اداری را نیز بکنید. برای انجام کارهای اداری و نگهداشتن حساب‌ها و دخل و خرج می‌توانید یک حسابدار استخدام کنید و یا خودتان این کارها را انجام دهید.

در گام نهم یک ون یا موتورسیکلت یا وسیله نقلیه برای سرویس دهی و تحویل غذا تهیه کنید.
از وجود فضای کافی در داخل ون برای قرار دادن غذا، دستمال ها، کارد و چنگال، و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز به حمل آن به محل مشتریان باشد اطمینان حاصل کنید. برای شروع یک وسیله نقلیه کافی است. می‌توانید بعدها در صورت لزوم تعداد ون‌ها را افزایش دهید.
می‌توانید برای آغاز کار، یک کترینگ سیار (اگر ون دارید) راه بیندازید و یا با یک دکه یا چادر کارتان را آغاز کنید.

در گام دهم کارمندانتان را استخدام کنید.
درباره اینکه به چه کسانی برای کمک رسانی به شما در زمینه های تهیه غذا، حمل و نقل و سرویس‌دهی نیاز دارید تصمیم بگیرید.
به جای استخدام پرسنل در همان ابتدای کار، می‌توانید با افرادی از آژانس های خدماتی شروع کنید،‌ حداقل تا زمانی که کسب و کارتان پا بگیرد.
یونیفرم های مورد نیاز برای پرسنل سرویس دهی را انتخاب کنید.
پرسنل را برای ارائه خدمات مورد نظرتان به مشتریان آموزش دهید.
بسیاری از افراد قبل از شروع کار، در سایر شرکت های کترینگ تجربه کسب می‌کنند. این کار به شما کمک می‌کند که ببینید آیا واقعاً کترینگ برای شما کار مناسبی است یا نه.

در گام یازدهم با یکی از تأمین‌کنندگان مواد غذایی اولیه قرارداد ببندید.
در ابتدا می‌توانید از عمده فروشی های محلی مواد اولیه را تهیه کنید اما اگر سرتان شلوغ شود،‌ بستن قرارداد با یکی از شرکت های تأمین مواد اولیه راحت تر خواهد بود.
می‌توانید مواد اولیه را مستقیماً از مزرعه داران تهیه کنید.

در دوازدهمین گام بازاریابی کنید.
از چند هفته قبل از راه اندازی کترینگ آگهی های کاغذی و منوی خود را پخش کنید،‌ در فیس بوک و شبکه های اجتماعی اینترنت تبلیغ کنید، و در روزنامه های محلی آگهی بدهید. می‌توانید از قبل سفارش دریافت کنید و یا با برگزاری رویدادهای پذیرایی تبلیغاتی شناخته تر شوید.
اطلاعاتتان را در سایت های تبلیغات مراسم عروسی قرار دهید و از تالارها و دفاتر سازماندهی مراسم عروسی بخواهید که مشتریان احتمالی برایتان بفرستند.
تبلیغ کلامی بهترین تبلیغ برای کترینگ ها است، پس سعی کنید کارهای اولتان را به خوبی انجام دهید تا به زودی سرتان شلوغ شود.

در آخر باید به این نکته اشاره کنم که مشتریان ، کترینگی را انتخاب می کنند که دارای کیفیت غذا ، بهداشت و تحویل به موقع باشد ، لذا این موارد را در اولویت کار خود قرار دهید.

یک ضرب المثل ایرانی می گوید : با ایمان و فکر درست کوه را هم می توان جا به جا کرد

شرکت آرمان-طراح و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

راه اندازی تهیه غذا,کترینگ هواپیمایی,کترینگ ها,تهیه غذا,تهیه غذایی,تهیه غذای,کترینگ چیست,چرا کترینگ,کترینگ سیار,راه اندازی رستوران سیار,بیرون بر غذا,کترینگ,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات مجالس,کیترینگ,خدمات مجالس,تهیه غذا فارسی,سایت آشپزی ایرانی,آموزش اشپزی ایرانی,تهیه غذا,آشپزخانه کترینگ,تأسیس کترینگ,تأسیس آشپزخانه,تاسیس کترینگ,کیترینگ های,کیترینگ,کترینگ ها,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,وسایل آشپزخانه صنعتی,راه اندازی تهیه غذا,تاسیس کترینگ,آشپزخانه های خانگی,کار کترینگ,آشپزخانه های تجاری,تجهیزات کترینگ,تجهیزات صنعتی آشپزی,کیترینگ ها,راه اندازی کیترینگ,آشپزخانه خانگی,احداث کترینگ,احداث آشپزخانه,کترینگ ها

61 Responses

  1. فرکی

    کترینگ تو شهرهای بزرگ جواب میده .
    چون ادارات رو که آشپزخونه و عموما سلف دارن.
    در رابطه با شرکت های درست درمون و بیمارستان ها طباخ دارن که داخل آشپزخونه تمامی کارها رو میکنه.
    مواردی مثل شرکت های کوچیک یا مراسم سراغ چنین کیترینگ هایی میرن.
    الان تهران باب شده تو باغ مراسم رو برگزار میکنن داخل باغ هم غذارو میارن همونجا سرو میشه.
    در صورتی که جاهای دیگه هنوز تالار اولویت اصلی حساب میشه
    در شهرهای کوچک کبابی خوبه و در درجات بالاترش جوجه کباب ولاغیر

  2. سعید ابدالی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا لیست قیمت تجهیزات برای کیترینگ رو برام بفرستید . ممنونم

    • admin

      جناب آقای سعید ابدالی با سلام جهت راه اندازی کترینگ نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد لذا جهت مشاوره و تهیه تجهیزات کترینگ لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید

  3. سعید ابدالی

    با سلام و خسته نباشید
    لطفا لیست قیمت تجهیزات کیترینگ رو برام بفرستید .ممنونم

  4. مریم احمدی

    سلام میخواستم بدونم برای راه اندازی یک اشپزخانه که در اون غذاهای خونگی پخته و به فروش میرسه چقدره؟لطفا راهنماییم کنید ممنون

    • admin

      سرکار خانم مریم احمدی با سلام جهت راه اندازی کترینگ نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد باید منوی غذای شما و میزان پخت روزانه تخمین زده شود تا تجهیزات کترینگ برای شما انتخاب گردد. برای مشاوره لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  5. شفیع نیا

    با سلام خدمت شما من درنظر دارم ی آشپزخانه راه اندازی کنم رشته اصلی کار من در رابطه با اجاره هتل اپارتمان میباشد ک ی هتل اپارتمان با یکی از دوستان شراکتی اجاره کردم و در نظر دارم برای خودم ی برند سازی بکنم سرمایه موجود 80 میلیون میباشد اول اشپزخانه بعد رستوران متاسفانه من جای ک اجاره کردم داخل هتل رستوران نداریم و قرار داد کاری من هم دوساله هس در منطقه ی ک من هستم چنتا رستوران هس ک فقط ی رستورانش غذای خوبی داره اونم فقط ی مورد از غذاهاش هس میخاستم ی اشپزخونه با کیفیت عالی راه اندازی کنم خواستم شما در رابطه با محصولات شرکتتون اشنا بشم
    hamidsh1995@gmail.com
    باتشکر شفیع نیا

    • admin

      جناب آقای شفیع نیا با سلام جهت راه اندازی کترینگ نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  6. مسعود جعفرزاده

    با سلام و ادب و احترام
    بنده قصد راه اندازی یه کترینگ را دارم
    لطفاً لیست موارد و تجهیزات اولیه برای راه اندازی یک کترینگ ضروری می باشد را بهمراه قیمت برای این حقیر ارسال فرمایید .
    09128224655

    • admin1

      جناب آقای مسعود جعفرزاده با سلام و تشکر از درج نمودن شماره تلفن برای مشاوره و تجهیز با شما تماس تلفنی حاصل خواهیم نمود.

  7. رضا مرزبان

    لطفاً در خصوص ظروف گرم نگهداري كه توان گرم نگهداشتن پكهاي ٣٠*٣٠ با جنس يكبار مصرف را داشته باشد اطلاعات دهيد.

  8. امین

    سلام لطفا لیست کامل و قیمت وسایل جهت یک تهیه غذا در حد 500 تا در روز را ارسال بفرمایید مممنون

  9. NADER

    با سلام و ادب و احترام
    بنده قصد راه اندازی یه کترینگ را دارم
    لطفاً لیست موارد و تجهیزات اولیه برای راه اندازی یک کترینگ ضروری می باشد را بهمراه قیمت برای این حقیر ارسال فرمایید .
    09169814426

    نوید احمدپور

  10. نادر

    سلام لطفا لیست قیمت تجهیزات مورد نیاز تاسیس کترینگ رو برام ارسال کنید ….متشکرم

  11. غلامرضا پورحاجی شیرازی

    سلام اینجانب قصد دارم رستوران کوچکی راه اندازی کنم بصورت بیرون بر که فعلا دو نمونه خوجه وکوبید با کیفیت عالی ارائه نمایم در صورت امکان راهنمایی بفر مایید به چه وسایلی نیاز دارم متشکرم

  12. حسین مشهدی

    سلام و خداقوت
    من میخوام با همکاری دوستان جوان و با انگیزه خودم در غرب تهران، کیترینگ بزنیم . اما هزینه های ابتدای کار برامون خیلی مهمه بخصوص قیمت و فهرست وسایل را نمی دانیم آیا لطف می کنید فهرست قیمتها و نوع کالاهایتان را برای ما ارسال کنید خیلی ممنونم
    hoseinmashadi@ymail.com

  13. زیبا آزادی

    با سلام بنده قصد دارم یک کترینگ کوچک برای شروع راه بیندازم چون عاشق آشپزی هستم و معتقدم لذت بردت از یک غذای با کیفیت و صدردصد ایرانی آن هم با قیمتی معقول حق ماست .لطفا در مورد ادوات کار تهیه ی جا و اینکه در مراحل اولیه بایه چه مقدار غذا پخته شود تا در صورت عدم فروش خراب نشود را برای بنده توضیح بفرمایید ؛ با تشکر

  14. حسین

    سلام
    لطفا لیست کامل تجهیزات و هزینه ها بابت راه اندازی کترینگ بیرون بر را برایم ایمیل بفرمایید

  15. مسعود

    سلام لطفا برای یک غذای بیرون بر در حد روزی 200 غذا و نهایت 3 مدل غذا چقد سرمایه اولیه نیاز هست?

  16. ستاره مرادی

    با سلام و خسته نباشید
    بنده تصمیم دارم رستوران یا کترینگ و یا مجموعه غذایی که شامل فست و فود و کافی شاپ هست تاسیس کنم….قراره با یکی از اقوام در منطقه شاهپورجدید اصفهان مغازه 3طبقه 75متری دارن شراکت کنم خودم هم در رستوران و فست فود کار کرده و به صورت تجربی تخصص های خاصی پیدا کردم و میتونم ارایه غذا بدم و تاحدی مدیریت اشپزخانه و رستوران هم یادگرفتم…. در حال حاضر برای مراسمات سفارش ژله و دسر قبول میکنم میخام کارمو گسترش بدم و…. احتیاج به واقع بینی بیشتر با توجه به شرایط فعلی اجتماعو دارم و منوی شلوغ که غذاهای محلی پرطرفدار شمالی یا جنوبی و… داره…. میخاستم در صورت امکان راهنمایی بیشتری بگیرم….ممنونم

  17. حامد مانيانفر

    سلام
    من ميخوام يه كترينگ راه بندازم دنباله كسي ميگردم كه از صفر تا مرحله افتتاح رو انجام بده واسم اگه اين امكان براي شركت شما وجود دارد با بنده تماس بگيريد ممنون
    ٠٩٣٦٣٤٠٢٠٣٢

  18. علی بفراجردی

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما کارشناس عزیز
    بنده حقیر قصد تاسیس یک کترینگ یا تهیه غذا با حدودا در روز حداقل 100 پرس غذا را دارم و اطلاعاتی که به رشته تحریر درآورده بودید جامع و خوب بود اما یک مقدار کلی بود اگر امکانش وجود دارد یک مقدار اطلاعات بیشتر در مورد لوازم و مکان مورد نیاز و اخذ مجوزها و هزینه و سرمایه اولیه در اختیار اینجانب بگذارید
    با تشکر از لطف شما
    ali_214_28@yahoo.com
    09391738579

  19. ایمان

    با سلام
    قصد راه اندازی کترینگ با چند شعبه در تهران را دارم. لطفا در مورد نحوه اخذ مجوز و مسائل مالیاتی اطلاعات لازم را ایمل نمایید.
    با تشکر

  20. محمد بایرامی

    سلام لطفا لیست اقلام کترینگ همراه با قینت ارسال فرمایید

  21. سعید توانگر

    سلام
    آیا در یک مغازه 50 متری میتوان راه اندازی کترینگ را مهیا کرد
    درضمن لوله که برای تخلیه دود در این مغازه میباشد سایز آن 15 میباشد
    آب وبرق وگاز دارد
    مراحل گرفتن مجوز چقدر است
    واگر ملکیت برای خودم باشد ساکنین میتوانند برای راه اندازی کترینگ اعتراض کنند

  22. نواب نظری

    با سلام و عرض ادب
    بنده کارشناس ارشد برق_مخابرات هستم اما شدیدا به اشپزی و غذا و کار افرینی علاقه دارم.
    خیلی علاقه مندانه بدنبال تاسیس یه کترینگ نقلی،اما شیک و کاملا سنتی توی شهرمون هستم.
    اما از کجا و چجوری شروع کردنشو نمیدونم، البته ناگفته نمونه که یکم هم ترس از شکست این طرحم دارم.
    من ساکن آذربایجان شرقی هستم و شهرمون هم نسبتا بزرگ و پر جمعیت هستش، فست فود و رستوران و ماهی تنوری و کبابی و دیزی فروشی هم به تعداد کافی داریم توی شهرمون.
    از مدیر و اعضا و بازدید کنندگان تقاضای راهنمایی و کمک دارم، هم مشورت در این موضوع و هم وسایل مورد نیاز و هم مشورت در رابطه با سرمایه مورد نیاز.
    قصدم ترویج غذاهای بومی و سنتی و قدیمی در جهت افزایش سلامت همشهریان…است.
    غذاهای ساده و کم هزینه و سالم: انواع کوکوها، کتلت ها، آش ها مثل آش دوغ، کوفته، دلمه،استانبولی، انواع دیزی، کشک بادمجان، سالاد اولویه، کباب ها مثل تاوا کبابی،

    منتظر یاری شما عزیزان هستم

  23. علیرضا احدیان

    با سلام .جهت راه اندازی کترینگ به نظر وراهنمایی شما…

  24. قاسم صادقی

    سلام
    بنده قصد راه اندازی اشپزخانه ای دارم که ظرفیت تولید آن 1000 پرس غذا برای صبحانه و نهار و شام در روز هست و هر روز هم این تعداد رو دارم .با توجه به این که مشتریش چندین هتل هست و غذا به صورت بیرون بر میباشد
    شماره تماس

  25. مرتضي نجفيان

    باسلام
    ايا مشاوره شما براي براورد هزينه و وسايل مورد نياز با توجه به منوي غذا رايگان هست ؟ يا اينكه براي مشاوره هم هزينه اي دريافت ميكنيد ؟

  26. رضا معنوی

    سلام لطفا در مورد راه اندازی یک کترینگ که رورانه ۱۰۰۰تا۱۵۰۰تا پخت غدا داره چقدر سرمایه نیاز هست.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  27. کامیار

    سلام تقاضا دارم برای راه اندازی کیترینگ که روزانه 300غذا سفارش دارد (جوجه کوبیده قرمه قیمه زرشک پلو با مرغ لوبیاپلو ) تجهیزات و قیمت رو ارسال فرمایید .
    با سپاس

  28. مهدی

    سلام
    لطفا قیمت و لیست تجهیزات لازم برای یه کترینگ با شرایط زیر رو برام ارسال کنید
    با تشکر
    روزانه 200 پرس غذا . شامل کوبیده، جوجه، زرشک پلو با مرغ ، کوکو ، قورمه سبزی و ماهی غزل آلا

  29. شهرام

    با عرض سلام.قصد راه اندازی یه واحد تهیه غذا رو دارم که روزانه 300 الی 400 عدد غذا طبخ بشه.تقاضا دارم از حضورتون جهت راه اندازی میزان فضای لازم و تجهیزات مورد نیاز بنده رو راهنمایی بفرمایید. منوی غذا هم فعلا در حد کوبیده و جوجه و قرمه سبزی و قیمه و ماهیچه و مرغ و فسنجان و … می باشد .ممنون از لطف شما

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکر ازپیام شما

  30. مرتضی

    سلام قصد راه اندازی آشپزخانه برای صبحانه و عصرانه و کیک خانگی دارم،لطفا جهت نوع تجهیزات و قیمت راهنمایی کنید.

  31. علی

    باسلام
    من میخاستم به همراه یکی از دوستانم که اشپز هست یه اشپزخونه کوچیک در شهرقدس راه اندازی کنم. در حد سه الی چهار غذا از نوع خانگی نه فست فود میخاستم سرمایه مورد نیاز برای اجاره و تجهیزات و غیره رو برام به ایمیلم بفرستین. باتشکر.

  32. مقدم

    با سلام

    قصد راه اندازی کترینگ با ظرفیت حدود 200 پرس غذا در روز را داریم و منو برای شروع جوجه،کوبیده،زرشک پلو و خورشت روز… ممنون میشم بابت فضای مورد نیاز و تجهیزات و قیمت راهنمایی بفرمایید،ضمن اینکه قصد افزایش ظرفیت در آینده هم هست.

    سپاس

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکراز پیام شما

  33. تجهیزات استیل بیمارستانی اسپادانا

    thanks for your useful website

  34. علی اورسجی

    سلام قصد شروع به کار کیترینگ با روزی 300 تا 400 غذا رو داریم لطفا در مورد قیمت تجهیزات و هزینه مشاوره و راه اندازی راهنمایی بفرمایید ممنون. منو جوجه کوبیده زرشک پلو با مرغ قیمه قورمه و فسنجان می باشد.

  35. میلادثامری

    سلام لیست وسایل هاراخواستم
    ونزدیک ترین نمایندگی
    بنده ابادان هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *