سرخکن طرح دین

سرخ کن طرح Dean

سرخکن طرح دینسرخکن طرح دین وسیله ای است که عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت معین انجام می دهد. این دستگاه که شامل یک المنت گرم کننده و محفظه روغن است ، در حقیقت سرخ کن های امروزی دارای یک سبد فلزی هستند که غذا داخل آن قرار می گیرد و به همراه آن داخل روغن جوشیده قرار می گیرد.
الگوی ساخت و طراحی این محصول سرخکن  دین امریکایی می باشد
در این سرخکن از بهترین شیرآلات گازی و استیل موجود در بازار استفاده شده است همچنین بدون اغراق می توان گفت سرخکن آرمان به گونه ای طراحی شده که نه تنها به لحاظ ظاهر بلکه از نظر کارکرد هم با سرخکن های آمریکایی قابل رقابت باشد

بدنه از استیل نگیر یا بگیر به سفارش شما مشتریان گرامی ساخته می شود و رویه کار با استیل 1 و 1/15 نگیر یا استیل 304 طراحی و تولید می گردد

سرخکن دو سبده
سرخکن طرح دین
سرخکن دوسبده طرح دین

دستگاه سرخ کن طرح دین با جای دادن ۲ سبد در مخزن ۲۲ لیتری و تنظیم درجه حرارت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه فارنهایت بهترین و با کیفیت ترین سیب زمینی سرخ شده را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.
شیر خروجی روغن تعبیه شده در دستگاه سرخ کن طرح دین باعث سهولت نظافت این دستگاه می شود، به این صورت که کافیست با توجه به میزان و نوع مصرف خود هنگام خالی کردن مخزن ۲۲ لیتری خود شیر خروجی را باز کرده و منتظر تخلیه کامل روغن از دستگاه شوید. دستگاه سرخ کن دین دارای فناوری ترموستات و ترموکوبل نیز می باشد که این فناوری باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شما می شود.

سرخکن پایه دار
سرخکن طرح دین
سرخکن دین

سرخ کن سیب زمینی و شوتینگ سیب زمینی
با سرخ کردن سریع مواد غذایی توسط این دستگاه می توان تازگی محصول را حفظ کرد.

شیرآلات داخل دستگاه سرخ کن

در این دستگاه از شیرآلات آنالوگ استفاده شده ولی عمدتا ساخت این سرخکن با شیرآلات دیجیتال میباشد.همچنین بستگی به سفارش مشتری از شیرآلات و برندهای مختلف استفاده میشود.

سوال : چرا همه به دنبال سرخکن آمریکایی یا سرخکن ایتالیایی هستند ؟
پاسخ : دستگاه های سرخکن آمریکایی و ایتالیایی توانایی بالا بردن دمای روغن در زمان کم را دارند به دلیل اینکه زمانی که ما سیب زمینی های خلال شده و آماده را درون سبد سرخکن قرار می دهیم و وارد روغن داغ می کنیم ، این حجم سیب زمینی باعث پایین آمدن دمای روغن از 80 تا 150 درجه سانتی گراد می گردد که دستگاه های سرخکن آمریکایی یا ایتالیایی قابلیت بالا بردن دما را در زمان کم دارند به طوری که کیفیت طبخ حفظ شود و سیب زمینی ها ترد و با کیفیت از داخل سبد بیرون می آیند. این فرآیند به دلیل دارا بودن شعله های با کیفیت و شیرهای درجه یک این دستگاه ها می باشد.
حال ما با توجه به امکانات موجود سرخکنی طراحی کرده ایم که قابلیت رقابت با سرخکن های آمریکایی و ایتالیایی را داراست به طوری که به صورت تضمینی 90 درصد قابلیت سرخکن های خارجی را دارد و 10 درصد اختلاف به دلیل امکانات بیشتر سازنده های خارج از کشور می باشد

در عین حال قیمت این محصولات نسبت به مشابه خارجی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی 50% ارزان تر می باشد

سرخکن طرح دین

مانند خرید هر وسیله دیگری در وهله نخست باید نوع نیاز خود را مشخص کنید. باید بدانید چه نوع سرخ کنی برای چه تعداد افراد در فست فود یا رستوران می خواهید. همچنین باید بودجه خود را معین کنید که کارشناسان و مشاوران شرکت آرمان فیدار مهام بنا به وظیفه ، شما را در این امر یاری خواهند کرد تنها کافیست با شرکت ما تماس تلفنی حاصل بفرمایید.

در صورت نیاز با کارشناسان ما در شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

176 Responses

  1. اشکان

    با سلام
    لطفا قیمت اقلام زیر را اعلام فرمایید.
    سرخ کن طرح Dean
    شوت سیب زمینی سرخ شده
    فر ساندویچی با رف و شیشه و نما
    فر پیتزا طرح لینکن
    جوجه گردان دو سیخ
    هات داگ پز گردان
    دستگاه کباب ترکی 2 سیخ سفارشی
    دستگاه کراکف پز
    اجاق گاز گریل و برگر فست فود
    فریزر ایستاده دو متری
    یخچال ایستاده کبابی

    با تشکر

      • محمد صادق

        با سلام
        ممنون میشم قیمت سرخ کن صنغتی انواع مختلف و فر پیتزا رو واسم بفرستین

    • احسان

      با سلام من مشهد هستم اینجا هم نمایندگی دارین؟لطفا قیمت سالاد بار 8 تایی و سرخ کن دوتایی طرح دین و سرخ کن هراه با سینی سرخ کن و یخچال ایستاده رو بفرستین

  2. جاوید

    باسلام ببخشید می شه قیمت سرخ کن طرح دین رو برام بفرستید و یا هر سرخ کن دیگه تا حداکثر قیمت یک ملیون تومن ممنون

  3. علیرضا نیک نام

    با سلام
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن دین رو در صورت امکان ایمیل کنید
    سپاسگذارم

  4. مازیار

    با عرض سلام و خسته نباشی .جناب من یه مغازه 180 متری در مازندران دارم یه راهنمایی از شما می خواستم که اگه بخوام یه فست فود کامل بزنم چه وسایلی نیاز دارم و حدودا چقد هزینه میبره .هزینه دستگاها جداگانه چقدر میشود . با تشکر

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب مازیار اولین پارامتر راه اندازی فست فود موفق ، دارا بودن منوی چشم گیر می باشد که با توجه به سرآشپز حرفه ای ، تجهیزات فست فود ، مکان فست فود ، هدف فروش در حال و آینده شما نیاز به کارشناسی خواهید داشت لذا برای راهنمایی و همکاری با شما بزرگوار تقاضا دارم با شرکت تماس تلفنی حاصل بفرمایید.

      • حامد نصیری

        با عرض سلام لطفا لیست قیمت دستگاه های سرخ کن و سیب زمینی پوست کن و جوجه گردان رادر صورت موجود بودن برای اینجانب ایمیل کنید

  5. عبدالباسط داهول

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم لیست قیمت سرخ کن و سایر تجهیزات فست فود برام بفرسید.

  6. محمود

    با سلام
    لطفا قیمت اقلام زیر را اعلام فرمایید.
    سرخ کن طرح Dean
    شوت سیب زمینی سرخ شده
    فر ساندویچی با رف و شیشه و نما
    فر پیتزا طرح لینکن
    هات داگ پز گردان
    دستگاه کباب ترکی 2 سیخ سفارشی
    دستگاه کراکف پز
    اجاق گاز گریل و برگر فست فود
    فریزر ایستاده دو متری
    یخچال ایستاده کبابی

    با تشکر

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای محمود قیمت در تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به کیفیت و ابعاد متغیر هست لذا برای دریافت قیمت های روز محصولات و کارشناسی لطفا با شرکت تماس حاصل بفرمایید.

  7. شایان پیروزی

    با سلام و خسته نباشید من واسه فست فود به سرخ کن دو سبده اجاق کباب ترکی و اجاق ساندویچ و اجاق هات داگ تنوری لازم دارم لطفا لیست قیمت هر کدوم رو که دارین برام ایمیل کنید با تشکر.

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب شایان پیروزی با سلام جهت راه اندازی فست فود نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  8. بازوبندی

    سلام
    لطفا قیمت انواع سرخ کنی که دارید
    پوست کن سیب زمینی (مهم)
    در سایز های مختلف
    رو برایم ایمیل کنید
    ممنون

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای بازوبندی لیست قیمت تجهیزات فست فود درخواستی شما از طریق ایمیل ارسال شد اما قیمت در تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به سایز ، کیفیت و ابعاد متغیر هست لذا برای دریافت قیمت های روز محصولات و کارشناسی لطفا با شرکت تماس حاصل بفرمایید.

  9. سعید طاهراصلانی

    با سلام لطفا قیمت سرخ کن دو خانه برام بفرست ممنون میشم
    بعد یک سوال من این سرخ کن برا مرغ و ماهی نیاز دارم آیا می شه؟

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای سعید طاهراصلانی با سلام این سرخ کن جهت مرغ و ماهی هم قابل استفاده هست و بسیار مطبوع و خوش مزه نیز طبخ خواهد شد.
      لیست قیمت سرخ کن دولگنه برای شما از طریق ایمیل ارسال شد.

  10. امیر

    با سلام
    لطفا قیمت سیب زمینی سرخ کن طرح دین و هات داگ پز را اعلام بفرمایید .و اگر لیست کاملی از محصولات این شرکت همراه با نوع تسویه حساب موجود می باشد برای بنده ارسال بفرمایید . بنده در حال راه اندازی فست فودی در استان همدان میبیاشم و باید در اسرع وقت نسبت به تهیه وسائل مورد نظر اقدام کنم .

    با تشکر

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای امیر با سلام قیمت دستگاه سرخکن سیب زمینی و هات داگ پز گردان برای شما به وسیله ایمیل فرستاده شد.
      جناب امیر برای راه اندازی فست فود و خرید تجهیزات فست فود با ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های کامل را خدمت شما عرض نماییم.

  11. شیدا

    سلام لطفا قیمت دستگاه سیب زمینی سرخ کن را می فرمایید.

  12. ميثم

    عرض سلام و ادب
    من به يك يا دو وسيله جهت طبخ ماهي به صورت سرخ شده و كبابي احتياج دارم
    لطفن راهنماييي بفرماييد و قيمت سرخ كن،گريل ،كباب پز،هود ديواري و فريزر رو برام ميل كنيد

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای ميثم باسلام رستوران ماهی و لوازم پخت ماهی برای ماهی کبابی و ماهی سرخ شده نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق خواهد داشت ولی بنا به درخواست شما از طریق ایمیل لیست قیمت دستگاه سرخ کن ماهی و گریل برای ماهی و کباب پز ماهی و هود دیواری و یخچال و فریزر را ارسال نمودم.

  13. محمد مهدی

    سلام لطف بفرمایین یه لیست هم واسه من ایمیل کنید با تشکر

  14. احمدی

    برای راه اندازی غذای برون بر به تعداد 300نفر در هر وعده چه تجهیزاتی لازمم میشه لطفا با قیمت زحمت بکشین ..مکانش اماده است !؟

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای احمدی با سلام جهت راه اندازی کترینگ و تهیه تجهیزات کترینگ نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  15. فرید

    با سلام و خسته نباشید، لطفا قیمت سرخ کن طرح Dean و کانتر گرم بن ماری سه لگنه رو واسه من ایمیل کنید، با تشکر فراوان

  16. Mojtaba Khandani

    سلام.بی زحمت قیمت فر ساندویچ چهار کاره.
    سرخ کن دین و شوتینگ سیب زمینی بفرستید ممنون میشم
    قیمت کل وسایل واسه راه اندازی ساندویچ فروشی چقدر میشه؟

  17. داوود

    با سلام، در صورت امکان قیمت سرخ کن طرح دین را برای بنده ارسال فرمایید. در ضمن آیا امکان تولید سبدهایی با سایز کوچکتر با توری داری منافذ بسیار ریز که از خروج ذرات ماده سرخ شونده و رها شدن آن در روغن جلوگیری کند وجود دارد یا خیر؟ با تشکر

    • arman-maham.ir

      جناب آقای داوود با سلام امکان طراحی و ساخت سفارشی دستگاه سرخکن وجود دارد و شما می توانید به هر شکلی که مد نظر دارید دستگاه خود را از ما پس از طراحی و تولید دریافت بفرمایید. قیمت سرخ کن برای شما از طریق ایمیل ارسال گردید.

  18. علیرضا دهقان

    با سلام
    من قصد دارم یک مغازه فلافل فروشی و هات داگ احداث کنم لطفا وسایل موردنیاز و لیست قیمت تجهیزات را برایم ارسال نمایید با تشکر
    09131848662

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای علیرضا دهقان با سلام جهت راه اندازی فست فود نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  19. علی

    با سلام لطفا قیمت دستگاه سیب زمینی سرخ کن طرح دین به همراه کاتالوگ یا سایر توضیحات تکمیلی را برای بنده نیز ایمیل فرمائید. با تشکر.

    • arman-maham.ir

      جناب آقای علی با سلام قیمت دستگاه سیب زمینی سرخ کن برای شما به وسیله ایمیل ارسال گردید.

  20. هانی ر

    لطفا قیمت تجهیزات را برای من نیز ارسال نمایید.
    ممنونم

    • آرمان مهام

      سرکار خانم هانیه با سلام قیمت انواع سرخکن در تجهیزات فست فود برای شما به وسیله ایمیل ارسال شد.

  21. مهران

    با سلام لطفا لیست دستگاها را برای اینجانب ایمیل فرمایید
    با تشکر

  22. محمد پاک ضمیر

    سلام؛لطف میکنین قیمت سرخ کن رو واسم ایمیل کنین

  23. Arman Rad

    با سلام,

    آیا مدل 2 یا 3 لگنه‌ی این سرخکن موجود هستش؟ من دنبال سرخکن با 2 یا 3 لگان جداگانه میگردم که هر لگن 2 سبد جداگانه هم داره. ممنون میشم که اگر یه همچین سرخکنی دارید قیمتش رو برام بفرستین.

    با تشکر,

    آرمان

  24. پویا

    وقت بخیر
    در صورت امکان خواهشمند است قیمت دستگاه سرخکن طرح دین را از ارسال فرمائید. با سپاس

  25. مرتضی

    با سلام
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن دین رو در صورت امکان ایمیل کنید
    سپاسگذارم

  26. علی اصلانی

    با سلام
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن دین رو در صورت امکان ایمیل کنید
    سپاسگذارم

  27. کیوان مرتضایی

    با سلام لیست قیمت انواع سرخ کن با شرایط فروشتون ميخواستم
    سرخ کنی داری که طولش سه متر باشه و چند سبد داشته باشه واسه سرخ انواع مختلف همرمان؟
    با تشکر

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای کیوان مرتضایی با درود و سلام بله برای طراحی و تولید سرخ کنی که دارای طول سه متر و چند سبد باشد نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  28. رضا

    با سلام
    لطفا قیمت اقلام زیر را اعلام فرمایید.
    اجاق چهار شعله
    سرخ کن طرح dean
    فریزر ایستاده دو متری
    اجاق گریل شیار دار
    فر پیتزا
    تاپینگ پیتزا یخچالی

    با سپاس از شما

  29. سمیه آذر

    با سلام و خسته نباشید
    من برای آشپزخانه بیمارستان به یه سرس تجهیزات نیاز دارم اگه میشه قیمت این تجهیزات رو برام ایمیل کنید.ممنون.طبخ غذام برای هر وعده غذایی حدود 400 نفر هستش
    سینک ظرفشویی سه خانه
    سرخ کن (برای سیب زمینی و مرغ و ماهی)
    ترالی گرمخانه دار
    کباب پز تابشی
    دیگ استیل صنعتی

  30. حامد اردلان

    سلام لطفا لیست قیمت انواع فر پیتزا انواع گریل و تاپینگ یخچال دار میز کار سینک و هود رو سرخ کن و برام ای میل کنید با سپاس

  31. احسان

    سلام من یه رستوران در مسجدسلیمان دارم میزنم للطفا یه قیمت از تجهیزات زیر رو برام بفرستید متشکر.
    تابه گردان. سرخکن طرح دین. هود دیواری. سینک دو لنگه استیل میز کار با صفحه پلی اتیلن. تابه مرغی چکشی پوست کن و خلال کن سیب زمینی

  32. حسین

    سلام وقت بخیر
    بنده در نظر دارم دلیوری غذای دانشجوی مسه انواع کتلت و کوکو رو ایجاد کنم
    لطف بفرمایید تجهیزات مورد نیاز و قیمت رو ایمیل کنید

    • admin

      جناب آقای حسین با سلام قیمت در تجهیزات آشپزخانه با توجه به کیفیت متغیر می باشد لذا برای استعلام قیمت محصول درخواستی شما با کیفیت متریال مورد نظرتان لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  33. Saeid Poo

    سلام…
    لطفا لیست انواع محصولات و قیمت آنها رو. برای من ارسال کنید ممنون میشم.

    • arman-maham.ir

      جناب آقای سعید با سلام قیمت در تجهیزات آشپزخانه با توجه به کیفیت متغیر می باشد لذا برای استعلام قیمت محصول درخواستی شما با کیفیت متریال مورد نظرتان لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  34. فرزاد اکبری

    سلام لطفا قیمت سرخ کن 3 لگنه و طرح دین 2 لگنه و سایر سرخ کن های 2 لگنه رو برام بفرستید
    دستگاه خلال سیب زمینی درشت مثلا ابعاد مربعی شکل 2در2 سانت موجود دارین ؟

    • arman-maham.ir

      جناب آقای فرزاد اکبری با سلام دستگاه خلال کن سیب زمینی و سرخ کن را در ابعاد و کیفیت های گوناگون طراحی و تولید می کنیم ، برای دریافت قیمت های محصول لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  35. میلاد

    با سلام
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن رو در صورت امکان ایمیل کنید
    سپاسگذارم

  36. پریا پیشتاز

    لطفا قیمت اقلام زیر را اعلام فرمایید:

    میز کار با صفحه استیل
    میز کار با طبقه وسط
    اجاق گاز گریل فردار Gas Fry Top With Oven Grill
    سالامندر
    سرخ کن طرح Dean
    اجاق گاز فردار آشپزخانه صنعتی
    فر چند کاره
    فر اغذیه
    فریزر با رویه میز کار
    فریزر بارویه میزکار استیل
    فریزر ایستاده دو متری
    یخچال فریزر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

    • تورج امین فر

      سرکار خانم پریا پیشتاز با سلام قیمت در تجهیزات آشپزخانه با توجه به کیفیت متغیر می باشد لذا برای استعلام قیمت محصول درخواستی شما با کیفیت متریال مورد نظرتان لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

    • تورج امین فر

      جناب آقای محسن با سلام برای دریافت قیمت های محصول لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      قیمت طراحی و تولید این محصول با توجه به کیفیت متریال ، سایز و ابعاد و کارکرد متغیر خواهد بود.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  37. آرین

    سلام
    درخواست ارسال قیمت انواع سرخ کن های صنعتی …

    با تشکر

  38. shahriar

    با سلام
    لطفا قیمت اقلام زیر را اعلام فرمایید.

    شوت سیب زمینی با جا پاکتی
    پوست کن بزرگ تمام گیر بکسی
    سیب زمینی پوست کن رو میزی
    خلال کن
    سرخ کن طرح Dean
    انواع سرخ کن های صنعتی

    با تشکر

  39. امین

    با سلام ؛ لطفا قیمت دستگاه سیب زمینی سرخ کن – پوست کن و خلال کن را برای اینجانب ارسال فرمائید. ضمنا امکان تغییر دستگاه برای کاهش حجم روغن مصرفی وجود دارد.

  40. مریم

    سلام میخواستم بدونم از این سرخ کن میشه برای سرخ کردن پفک هندی استفاده کنیم

  41. مریم

    سلام میخواستم بدونم از این سرخ کن میشه برای سرخ کردن پفک هندی استفاده کنیم؟

  42. بندرعباسی

    با سلام قیمت سرخ کن ارایه شده را می خواستم ممنون.

  43. مزدک

    سلام من یک سرخ کن جمع و جور با قیمت مناسب میخوام واسه سرخ کردن پیراشکی و دونات لطف کنید لیست قیمت را واسم بفرستید ممنون

  44. Ehsan Amirzadeh

    لطفا لیست قیمت فر گازهای صنعتی را همراه با عکس ارسال نمایید
    با تشکر

  45. محسن

    سلام و خسته نباشید .درخواست ارسال قیمت اجناس که لیست کردم رو میخوام اگه امکانش هست برام ایمیل کنید ممنونم.
    کالباس بر
    چرخ گوشت ۳۲ تسمه ای
    میز کار با طبقه وسط
    تاپینگ سرد مخصوص پیتزا و همبرگر
    اجاق گاز گریل و برگر فست فود
    گریل طرح apw
    اجاق گاز چهار شعله پایه دار
    سرخکن طرح دین
    فر ریلی پیتزا
    دستگاه مرغ بریان دو سیخ
    دستگاه هات داگ پز گردان
    فریزر بارویه میزکار استیل
    یخچال بارویه میزکار استیل
    سینک دولگن پایه دار
    فریزر ایستاده دومتری با درب شیشه ای
    یخچال ایستاده دومتری با درب شیشه ای
    یخچال فریزر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

  46. مفید

    سلام و عرض ادب ،
    لطفاً بهترین نرخ تون رو برای اقلام ذیل اعلام بفرمایید:
    1. سرخ کن طرح Dean
    2. فر پیتزا 18 تایی 2 طبقه
    3. تاپینگ زیر فریزر
    4. سینک 2 لگن 120
    5. فر مرکب سفارشی
    6. همبرگرزن دستی
    7. گرمکن سیب زمینی
    8. حمل و نصب و خدمات

  47. ابوالفضل

    قیمت یک سیب زمینی سرخ کن ؟
    با همین دستگاه میشه قارچ سوخاریم درس کرد یا اون دسگاش فرق داره ؟
    دستگاه برای گرم نگه داشتن سیب. زمینی چقدر قیمتش ممنون

  48. سمانه حسینی

    سلام لطف میکنید ابعاد وسایلای لازم واسه اشپزخانه صنعتی و بگیید؟ اگه قیمتارم بگید ممنون میشم

  49. اشکان فاتح

    سلام
    لطفا لیست قیمت این تجهیزات رو برای من ارسال بفرمایید:

    1. سرخ کن طرح dean
    2. سرخ کن سه لگنه با شیشه نما
    3. یخچال نوشیدنی ایستاده 2متری
    4.سینک دو لگنه
    5.پوست کن سیب زمینی
    6.خلال کن سیب زمینی
    7.شوت سیب زمینی

    متشکرم

  50. موسوی

    سلام لطفا لیست سرخ کن و دیگر تجهزات رو برام ارسال فرمایید

  51. قاسمیان

    با سلام.لطفا قیمت انواع سرخ کن سیب زمینی گازی و برقی و شوت سیب زمینی را بفرمایید.

  52. iman

    با سلام
    لطفا قیمت انواع سرخ کن (با ترموستات و بدون ترموستات)
    دیسپلی کنتاکی
    فر برگر ذغالی را برای اینجانب ارسال کنید
    با تشکر

  53. Mohsen

    سلام لطفا ليست قيمت سرخ كن و اسلايسر و پوست كن سيب زميني رو برام ارسال كنيد

  54. سعید

    سلام خداقوت
    لطفا لیست قیمت تجهیزات فست فود را به ایملیم ارسال بفرمایید.
    باتشکر

  55. سعید

    سلام لطفا لیست قیمت انواع فر پیتزا انواع گریل و تاپینگ یخچال دار میز کار سینک و هود رو سرخ کن و برام ای میل کنید با سپاس

  56. amir aydin

    سلام. لطفا قیمت:
    شوتینگ و سرخ کن سیب زمینی
    دستگاه مرغ بریان 4 و 6 سیخه
    دستگاه ایستاده ران مرغ
    و دستگاه هات داگ رو برای من ایمیل کنید.
    با تشکر

  57. شفیعی

    سلام روز بخیر.
    قیمت سرخ کن طرح dean
    و ارزانترین سرخ کن موجود.
    و جوجه گردان 6سیخ رو لطف کنید قیمت بدید.
    مرسی

  58. بهزاد

    یا سلام
    قیمت سرخ کن دین و طرح دین
    یخچال 2 متری
    جوجه گردان 6 سیخ
    فر پیتزا
    شوت سیب زمینی

  59. محمد

    با سلام.لطفا لیست قیمت سرخ کن و سیب زمینی پوست کن را ارسال فرمایید.با تشکر

  60. Saman Hosinnezhad

    سلام خسته نباشید سرخ کن سیب زمینی برای فست فود و شوت رو قیمتشون رو بهم بگید بی زحمت

  61. علیرضا اقدامی

    سلام.لطفا قیمت سرخ کن طرح دین را اعلام نمایید و اگر امکان داردکاتوگ محصولات دیگر مربوط به فست فود عمراه با قیمت را نیز اعلام فرمایید .با تشکر فراوان

  62. آرش افشار

    با سلام . لطفا لیست قیمت سرخ کن سیب زمینی و جوجه گردان را ایمیل نمایید

  63. سید موسوی

    سلام
    لطفا کاتالوگ و لیست قیمت سرخ کن سیب زمینی و اگر پوست کن و خلال کن سیب زمینی موجود دارید به جیمیل ارسال نمایید
    سپاس

  64. صادق

    با سلام لطفا قیمت سرخ کن deanرا ارسال نمایید با تشکر

  65. آرش

    با سلام
    لطفا لیست تجهیزات جهت رستوران فیش اند چیپس همراه قیمت برام بفرستین، خیلی ممنون میشم

  66. Sina

    لطفا قیمت دستگاهاتونو واسم بفرستین .ممنونم

  67. shahram

    لطفا قیمت سرخ کن طرح دین را برام بفرستید لطفا

  68. Nasrin

    سلام خسته نباشید
    ممنون میشم قیمت سرخ کن و ذرت مکزیکی رو واسم بفرستید ،قیمت دستگاهی که سیب زمینی رو حالت سیخی قارچ میکند هم واسم بفرستید ممنونم .

  69. سید مهرداد فرازی

    سلام
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن یک لگنه و دو لگنه رو برام بفرستید
    دستگاه گرم کن و تهیه ذرت مکزیکی هم در صورت موجود بودن لطف کنید قیمتشو اعلام کنید

  70. هادی

    سلام.در صورت امکان لیست قیمت محصولات تولیدی رو میخواستم.با تشکر.

  71. مهدی

    لطفا قیمت انواع سرخ کن برای سیبزمینی و سوخاری کردن قارچ ارسال فرمایید

  72. فرداد

    سلام لطفا قیمت مرغ بریان 6 سیخ و 4 سیخ و سیب سرخ کن طرح دین رو ارسال کنید ممنون

  73. فرداد

    قیمت فریزر خوابیده با رویه میز کار رو هم بفرستید ممنون

  74. Amir

    سلام لیست قیمت فر ساندویچ همراه با عکسا و توضیحاتشو میخوام ..خریدارواقعی

  75. پیمان

    سلام
    وقت بخیر
    لیست قیمت تمامی سرخ کن هاتون رو می خواستم.
    اگر مقدوره براتون لیست قیمتی سایر تجهیزات فست فودتون رو هم می خواستم.سپاس

  76. پارسا

    با سلام.قیمت اقلام زیر رو میخواستم.فوری.
    سرخ کن طرح دین
    فر ساندویچی در ابعاد کوچک
    شوت سیب زمینی
    ممنونم.(فروشگاهی در کرج هم اکر داریر آدرس رو برام بگذارید)

  77. محسن

    باسلام و عرض خسته نباشید
    لطفا قیمت دستگاه سرخ کن طرح دین را برای بنده ارسال نمایید.
    بنده سوالی که داشتم این است آیا برای سرخ کردن قارچ سوخاری و فیله سوخاری و کتف و بال سوخاری با فروش بالا مناسب است چون بنده سرخ کن دین دارم راضی هستم ،دستگاه شما پاسخ گوی نیاز بنده هست.
    البته مواد دیگر که استفاده میکنم به جز سیب زمینی منجمد نیست و زیاد دمای روغن را تغییر نمیدهد. با تشکر

  78. حامد

    با سلام لطفا قیمت لیست دستگاههای مورد نیاز برای سیب زمینی سرخ کردنی برای بنده ایمیل کنین با تشکر
    پوست گیر
    خلال کن
    سرخ کن
    شوتر

  79. محمد بایرامی

    سلام . اگر ممکن هست لیست قیمت محصولات کترینگ را برام ارسال کنید . با سپاس

  80. پونه

    سلام
    لطفا لیست قیمت این تجهیزات رو برای من ارسال بفرمایید:

    سرخ کن طرح dean
    سرخ کن سه لگنه با شیشه نما
    یخچال نوشیدنی ایستاده ۲متری
    سینک دو لگنه
    پوست کن سیب زمینی
    خلال کن سیب زمینی
    شوت سیب زمینی

    متشکرم

  81. لی لا

    سلام لطفا قیمت سرخ کن دین و قیمت های هات داگ سرخ کن رو بفرمایید و اگر نمایندگی در کرج دارید لطفا آدرس و تلفنش رو برام ارسال کنید سپاسگزارم

  82. شاهین خرم

    سلام ببخشید میشه لیست قیمتای سرخ کن صنعتیارو بفرستید ؟ با تشکر

  83. علی شاکری

    سلام لطفا قیمت سرخ کن طرح دین رو بفرستید. به مشهد هم ارسال دارید؟

  84. محمد زارع

    با سلام
    لطفا لیست قیمت را برای بنده هم ارسال فرمایید

    • Mahdi Jamshidian

      باسلام لطفا از طریق تلگرام با شماره 09102308724 ارتباط برقرار فرمائید تا از طریق تلگرام برای شما لیست قیمت ارسال شود .

  85. امیر پورابراهیم کرمانی

    سلام خسته مباشید لطفا ایست قیمت محصولات رو برای بنده ارسال نمایید با تشکر..

  86. امیر پورابراهیم کرمانی

    سلام خسته نباشید .لطفا لیست قیمت محصولات موجود رو به ایمیل بنده ارسال نمایید با تشکر

  87. محمد حسین افضلی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا قیمت سرخ کن طرح Dean را به ایمیل من ارسال کنید.

  88. saman

    سلام.لطفا لیست قیمت سرخ کن ها و مشخصاتشون رو ارسال کنید.

  89. احمد فاتحی

    سلام وقت بخیر. لطفا قیمت سرخکن طرح دین و … رو برای من ارسال کنید متشکرم .
    همچنین عکس یا فیلم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکر از پیام شما

  90. علی صادقی

    با سلام.لطف کنید قیمت
    سرخ کن طرح دین
    شوتر سیب زمینی
    پوست کن سیب زمینی
    اسلایسر سیب زمینی
    رو برام ارسال کنید.تشکر

  91. ساری

    سلام
    ایا امکان ساخت سرخ کن مرغ یا ماهی قزل ۱۰۰۰ تایی (حدود ۳متری) با حرارت غیر مستقیم و بالانس اتومات روغن و… را دارید جهت حرم حضرت معصومه س
    ممنون منتظر جواب شما
    091211………..

  92. مسعود

    با سلام
    لطفا لیست قیمت محصولات رو برای من هم ارسال کنید و شرایط واگذاری ؟
    سپاس از شما

  93. حمیده

    سلام.لطف میکنید قیمت تجهیزات زیر رو اگه داید برام بفرستید . اینکه شرایط پرداهت در صورت خرید چگونه هست
    کانتر آش سه مخزنه هر مخزن تقریبا 50-60 کیلویی
    کانتر گرم 4 مخزنه به ابعاد هر مخزن20*30
    سرخ کن دو مخزنه کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *