دستگاه هات داگ پز رولی

هات داگ پز رولی

هات داگ پز رولی

هات داگ پز رولی این دستگاه جهت پخت هات داگ به صورت تنوری و بدون روغن مورد استفاده است و جلوه بسیار زیبایی را به فروشگاه شما می بخشد.
به ترتیب ظرفیت پخت 20،16 و 12 هات داگ را به طور همزمان دارا می باشد. همچنین می توان به صورت سفارشی یک اتاقک از جنس فلکسی به منظور حفظ بهداشت غذا، تهیه کرد. سیستم حرارتی این دستگاه به صورت المنت های برقی بوده و چرخش رولرها سطح پخت یکنواختی را ارائه می دهد.

مشخصات هات داگ پز 11 رولری

طول*عرض*ارتفاع

550*470*170 میلیمتر

وزن دستگاه

14.3 کیلوگرم

مصرف انرژی

1.1 کیلووات

ولتاژ مصرفی

220 ولت – 50 هرتز

هات داگ پز گردان

هات داگ پز رولری ایتالیایی
گرداننده هات داگ
هات داگ پز گردان
گردون هات داگ
هاتداگ پز لوله ای
هاتداگ پز گردان
هات داگ پز

مزایای دستگاه هات داگ :
فضای مورد نیاز کم
وزن سبک
قابلیت قرار گیری روی میز، گرم کن ، پیشخوان
ظاهری بسیار جذاب برای مشتریان و جذب مشتریان بیشتر
حفاظ شیشه ای دستگاه برای بهداشت بیشتر
پخت با حرارت مستقیم و بدون روغن
امکان گرم نگه داشتن هات داگ های پخته شده
مشخصات فنی دستگاه هاتداگ :
موتور بسیار قوی
ترموستات و المنت های با کیفیت برای دستگاه مدل برقی
شیرآلات و نرده آتش رسان با کیفیت برای دستگاه مدل گازی
بدنه تمام استیل ضد زنگ
بدون کوچکترین صدا و لرزشی
شیشه مقاوم در برابر شوک های حرارتی
با گردش سه دور تا ۵ دور در دقیقه با توجه به مدل گیربکس
به همراه چراغ حرارتی
گارانتی یک ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

در صورت نیاز با کارشناسان ما در شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

15 Responses

  1. سینا

    سلام و درود
    با عرض خسته نباشیدخدمت حضرت عالی و همکاران محترم شما
    اینجانب قیمت هات داگ پز رولی و البته سایر محصولات تان را برای نو سازی می خواستم و بپرسم محصولات شما با برق کار می کنند یا گاز

    ان شاءا.. که با گاز اما اگر با برق کار میکنند با اینکه قیمت انرژی علی الخصوص برق افزایش پیدا کرده و خصوصا ما شهرستانی ها که گاه و بی گاه و چه عرض کنم خیلی هم دچار فطعی برق هستیم . بهتر هست که شما هم سعی کنید که حتی المکان که محصولات را گازی کنید عالی الخصوص شهرستانی ها و حتی مشتریان پایتخت استقبال خوبی می کنند
    پیشنها دوم هم اینکه بهتر شما یک کاتولوگ کامل از محصولات تان را در قالب برنامه ورد آماده کنید و همچنین یک جدول از قیمت ها در ابتدا یا انتهای آن و همه محصولات با قیمت های شان را در آن بنویسید و برای مخاطبینتان بفرستید و هر ماه یا هر گاه که قیمت ها دچار افزایش یا کاهش شد سریع در چند ثانیه قیمت ها را تعییر خواهید داد و نیاز به تماس تلفنی نخواهد بود و سریع می توانید این کاتولوگ در قالب ورد را ارسال بفرمایید

    یک چیز دیگه هم که عرض کنم تصاویر متاسفانه زیاد واضح نیست اگر که محصولات با کارکردشان تصویری گرفته می شد یا فیلم کوچکی از آن بود خیلی عالی میشد . امیدوارم که بنده را ببخشید قصد خدای ناکرده اذیت شما را نداشتم .فقط چیزهایی که حداقل خودم لازم داشتم بیان کردم
    بازم از حضرت عالی عذر می خواهم امیدورام این برادر کوچک تان را ببخشید و صد البته منتظر ارسال قیمت ها می باشم
    ارادتمند شما

    • admin

      با سلام و درود خدمت جناب آقای سینا شرکت تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان فیدار مهام امکان طراحی و ساخت محصولات آشپزخانه را در هر طرح و مدلی از جمله برقی و گازی خواهد داشت که دستگاه دستگاه هات داگ نیز در هر دو مدل گازی و برقی قابلیت ساخت را دارا می باشد و لیست قیمت این محصول از تجهیزات فست فود برای شما به وسیله ایمیل ارسال گردید.
      بنا به فرمایش شما همین هفته کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی روی سایت قرار خواهد گرفت تا شما و دیگر عزیزان استفاده بفرمایید.
      جناب آقای سینا قیمت در تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به کیفیت متغیر هست و قبل از طراحی و تولید محصولات نیازمند بررسی می باشد تا با توجه به وضعیت متریال مانند نوع استیل و قدرت موتور انتخاب و استعلام قیمت صورت گیرد ، در ضمن نوسانات روز قیمت استیل و دیگر متریال مصرفی موجب تغییر روزانه قیمت ها می شود. در نتیجه جمع همه این موارد امکان قیمت گزاری محصولات در سایت و کاتالوگ را برای ما سخت و غیر ممکن ساخته و خواهد ساخت.
      در مورد عکس های محصولات بنده تلاش نمودم تا از تمام زوایا عکس گرفته و همه را روی سایت قرار دهم. حتی بنده از محصولات فیلم هم ضبط کردم و روی صفحه سایت آپارات و یوتیوب قرار دادم که می توانید ملاحظه بفرمایید اما بنا به فرمایش شما از این به بعد فیلم های محصولات را نیز روی سایت قرار خواهم داد.
      از لطف و پیشنهادات شما کمال تشکر را دارم ، با آرزوی موفقیت برای شما گل

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      با سلام برای دریافت قیمت های محصول لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      قیمت طراحی و تولید این محصول با توجه به کیفیت متریال ، سایز و ابعاد و کارکرد متغیر خواهد بود.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  2. قنواتی

    با سلام و خسته نباشید . بنده قصد راه اندازی یک فست فود کوچک اما خاص را دارم که فقط برای پخت سیب زمینی سرخ کرده و انواع هات داگ نیاز به هات داگ پز و سرخ کن دارم . بعد از دیدن محصولات پخت هات داگ شما که به صورت گردان و رولی هست ضمن مشاوره در باره اینکه از هات داگ پز رولی استفاده کنم یا گردان لیست قیمت تجهیزاتی که برای راه اندازی فست فود سیب و هات داگ نیاز دارم رو لطفا برای بنده ارسال کنید . ترجیحا سرخ کن دو سبد طرح امریکایی

  3. وثوقی

    سلام ، این دستگاه هات داگ پزتون رولی،،،،، چند میدید به ما؟

  4. صالح

    با عرض سلام لطفا قیمت محصول و اتاقک فلکسی، همراه با شرایط فروش رو برام ارسال کنین، ممنون

  5. هادي

    سلام قيمت دستگاه پخت هات داگ ترجيحا در اندازه كوچك و گازي ممنون

  6. فرید

    سلام علت اعلام نکردن لیست قیمت اجناس در سایت را بفرمایید. ایا صرفا جهت بازاریابی این کار رو انجام میدید یا واقعا نوسان قیمت دارید؟ ممنون میشم پاسخ بفرمایید.

    • mahdi jamshidian

      با سلام خدمت دوست عزیز ما فروش اینترنتی نداریم بلکه کار ما تبلغ از طریق اینترنت است … شیوه کار سایتی مثل دیجی کالا که دپو کردن و فروش می باشد با کار ما که تبلیغ برای تجهیزات فست فود و رستوران می باشد متفاوت است ..

  7. معتمد

    با سلام
    لطفا مبلغ هات داگ پز رولی (با و بدون محفظه) و گردان در همین ابعاد و در صورت موجود بودن گازی و برقی را ارسال نمایید. با تشکر

  8. دانشور

    سلام و خسته نباشید.قصد خرید دستگاه هات داگ پز داشتم اگر امکانش هست قیمت دستگاه هات داگ پز گردان رو برام ایمیل کنید.

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *