هزینه راه اندازی و تجهیز رستوران

هزینه راه اندازی رستوران_تجهیز رستوران
هزینه راه اندازی رستوران
راه اندازی رستوران

تاسیس رستوران شاید آرزوی بسیاری باشد، اما هزینه راه اندازی رستوران، چندان کم نیست. از سرمایه اولیه گرفته تا پرداخت دستمزد، هزینه بسیار زیادی از جیب تان خواهید داد، بدون اینکه سودی برایتان ایجاد شود. تخمین هزینه های مورد نیاز، یکی از نخستین گام ها برای شروع یک کار تجاری است.

به جز زمانی که خودتان ثروتی داشته باشید، باید طرحی توجیهی از کاری که می خواهید شروع کنید، آماده کنید و با آن بانک یا سرمایه گذاری، را متقاعد کنید تا برایتان سرمایه گذاری کند.

چگونه هزینه راه اندازی یک رستوران را تخمین بزنیم

گام اول : تصمیم بگیرید که می خواهید وسایل آشپزخانه و تجهیزات رستوران را بخرید یا در صورت امکان، امانت بگیرید یا اجاره کنید. امانت گرفتن یا اجاره کردن، هزینه های اولیه را کمتر می کند و می توانید این امکان را داشته باشید که اگر تجارت تان رونق گرفت، سپس شروع به خرید وسایل کنید.

هزینه اجاره ماهیانه را یادداشت کنید.

حتی می توانید تجهیزات رستوران یا لوازم فست فود دسته دوم خریداری کنید تا قیمت کمتری صرف شود اما مطمئن باشید لوازم جدید و نو تجهیزات آشپزخانه صنعتی با صرف هزینه بیشتر ، کیفیت و کارایی بیشتری نیز برای شما و رستوران شما خواهد آورد.

گام دوم : فروشگاه های مختلف را برای خرید بهتر اجناس، مورد بررسی قرار دهید.

هزینه های تاسیساتی چون وسایل آشپزخانه، همچنین تغییر ظاهری آشپزخانه، محل طبغ غذا، سرویس بهداشتی و دیگر وسایل ساختمانی است که باید قبل از باز کردن رستوران، آن ها را در نظر بگیرید.

حتما مطالعه کنید که چه تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیازتان هست و آیا می توان این لوازم آشپزخانه صنعتی را در آینده تهیه کرد یا در هنگام شروع به آنها نیاز دارید.

لوازم رستوران قبل از بازگشایی رستوران آمارگیری و کد بندی شده و در قسمتهای مشخص شده توسط مدیرسالن و رستوران تجهیزات آشپزخانه های صنعتی قرارگرفته باشد .

صدها اشیا در رستوران جهت پذیرایی ایده آل برای میهمانان گنجانده می شود و بایستی از طرف کادر رستوران حفظ و نگهداری شود سرویسهای زیادی هم در انبارها جهت میهمانی ها ذخیره می شود یا در بعضی مواقع ظروف اجاره می کنند این اقلام شامل :

میزها ، صندلی ها ، ظروف سرویس ، گلدان ها ، رومیزی ها و دستمالها ، پلیسه ها ، ترولی ها ، استیشن ها ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات فست فود ، تجهیزات کافی شاپ ، خط سلف سرویس و صدها اقلام دیگر نسبت به منو و سرویس دهی تدارک می بینند .

هزینه راه اندازی رستوران

گام سوم : هزینه های مربوط به مبلمان، طراحی داخلی، رومیزی و وسایل دستشویی را در نظر بگیرید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید کنید. اگر دقیقا می دانید که چه می خواهید، مدل های خاص را با هم مقایسه کنید تا هزینه ها دقیق تر باشد.

گام چهارم : هزینه های مربوط به خرید مجوزهای لازم را نیز در نظر بگیرید. مجوزهای ساختمان احتمالا تنها مجوزهایی باشند که شما برای رستوران تان نیاز داشته باشید. هزینه مجوزها در هر استانی ممکن است متفاوت از هم باشد. هزینه های بیمه حوادث، آتش سوزی و یا سرقت را نیز در نظر داشته باشید.

گام پنجم : هزینه های مربوط به دستمزد کارگران را در نظر بگیرید و البته با خود روراست باشید و آنچه که واقعا در توان تان است و می توانید خودتان کار کنید را در نظر بگیرید. اگر خودتان اصلا نمی توانید در رستوران حضور داشته باشید، باید یک مدیر مجرب برای آن انتخاب کنید.

گام ششم : ببینید که آیا رستورانی که می خواهید باز کنید، می توانید با رستوران های بزرگ شهر رقابت داشته باشد یا خیر. به رستوران ها سر بزنید، با صاحبان آنها صحبت کنید و از تجارب آنها استفاده کنید

گام هفتم : برنامه ای برای ساعات کاری خود در نظر بگیرید و روز تعطیلی رستوران را نیز لحاظ کنید. هزینه های متغیر مربوط به مواد اولیه غذایی برای رستوران را نیز از قلم نیاندازید

احتمال شکست رستوران پس از راه اندازی

زمانی که يك رستوران به شكست نزديك ميشود يا در حال ضرر دهي است ايتم هاي زيادي در اين امر دخيل هستند و ميتوان آن را بررسي كرد :

از جمله محل رستوران كه در داخل يا خارج از شهر واقع شده ، در منطقه ادراري نشين يا تفريحي واقع شده ، نوع عذايي كه سرو ميشود ، نحوه رسيدگي پرسنل به مشتري ها و بهداشت و غيره كليه مطالب بالا ٢٠٪ و مديريت اشتباه ٨٠٪ شكست يك رستوران را تشكيل ميدهد.

 

اداره و مديريت كردن يك رستوران كار بسيار سخت و دشواری است. خيلي (تقريبا٦٠٪) از رستوران ها در سه سال اول تاسيس با شكست روبه رو ميشوند. اين عدد در زمان بحران اقتصادي افزایش پيدا ميكند زيرا در این زمان پول زيادي در دست مردم نيست تا بتوانند براي غذاخوردن در بيرون از خانه صرف كنند.

اما همه شکست‌های رستوران غیرقابل پیشگیری نیستند.ما با شناسايي تمام بخش‌های کاری رستوران اعم از دخل و خرج آن، به شما کمک می کنیم در زمان بحران عملکرد بهتری داشته باشید:

پنج راه برای نجات رستوران درحال شکست که به شماکمک می‌کند قبل از شکست خوردن رستورانتان را نجات دهید.

در ابتدا باید بدانیم که پشتکار و ابتکار و خلاقیت عواملی هستند که میتواند شما را در کسب و کارتان موفق کند ضمن اینکه نکات زیر را حتما مدنظر داشته باشید:

در اینجا با پنج راه برای نجات و بازگرداندن دوباره سود به رستوران آشنا شوید.
1. بررسی دقیق
وقتی میزان پول کم باشد، شما سعی دارید با همین میزان کم سرمایه و هر آنچه در بانک دارید به نحوی تردستی کنید، تا بتوانید شرایط نامساعد را اداره کنید. درواقع سعی دارید تا از حساب ‌و کتاب دقیق سرباز زده و از بررسی جلوگیری کنید.

این زمان زمانی بسیار حساس و بحرانی است تا به‌دقت هر چه تمام‌تر عملکرد کلی و مالی رستوران را به چالش بکشید.

یک رستوران می‌تواند با میزانی کم‌درآمد شکست بخورد و هم می‌تواند با میزان زیاد پولی که خرج می‌کند. هم ترکیبی از این دو اشتباه. مسیر درآمدزایی، میزان درامد و بقیه هزینه‌هایی که صرف می‌کنید نیاز دارد تا شما بر روی آن‌ها کارکنید.

2. بشنوید
اگر شما در حال مشاهده شکست رستوران هستید، بهتر است به‌سرعت دلیل این شکست را پیدا کنید. شاید شبکه‌های اجتماعی اینجا به شما کمک زیادی کند، با جستجو کردن نظرات مشتریان به انواع مختلف و اینکه در مورد رستوران شما چه فکر می‌کنند بتوانید نقاط ضعف رستوران را پیدا کنید. بهترین راه روراستی است.

شاید حقیقت تلخ باشد اما یکی از راه‌هایی است که ممکن این شما را از شکست برهاند. نظرات همیشه به این معنی نیست که کار شما مشکل دارد، اما اگر بیشتر نظرات منفی بود و همه در راستای یک دیگر بودند بهتر است تا حداقل در وهله اول آن یک مشکل را برطرف کنید تا دوباره به کسب و کار خود برگردید.

پس یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به مشتریان خود این فرصت را دهید که چه در رستوران و چه به‌صورت مجازی نظرات خودشان را به شما برسانند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که نظراتشان حتمی شنیده می‌شود. باید راه انتقاد را باز بگذارید.

3. تمرکز بر روی هزینه غذا
هزینه‌ی غذا عامل ساخت و هم شکست یک رستوران است : این عامل از مهم‌ترین جزییات سودآوری رستوران است. اینکه چه میزان بابت هر منو هزینه می‌شود خیلی اهمیت دارد.

باید بدانید که هزینه کردن برای یک منو زمانی مناسب است که شما توانایی فروش آن را دارید اگر در شرایط نامساعد فروش قرار دارید بهتر است کمی از هزینه‌ها و انواع منو کاسته شود منو تغییر کند. منو را به شکلی ساده‌تر و کم هزینه‌تر تغییر دهید تا بتوانید میزان فروش را بالاتر ببرید.

هزینه راه اندازی رستوران

4. سریع، اما به دقت عمل کنید
به طور معمول اینکه مشتری را به خاطر خالی شدن میز منتظر نگه‌دارید باید بدانید که این کار در حد فاجعه‌آمیزی اشتباه است. با این کار کامل مشتری را پس زده اید.

هر رستورانی یک ساعت شلوغی دارد پس خیلی بد است که مشتری به داخل رستوران بیاید و بعد از یک منتظر ماندن طولانی از رستوران بیرون برود. پس هیچکس نباید به مدت طولانی معطل شود، نه به این مفهوم که به سمت مشتری حمله‌ور شوید؛

اما در این شرایط از آن‌ها بخواهید کمی صبر کنند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که به سرعت جایی برای نشست برایشان آماده می‌شود و حتماً درخواستشان برای سفارش غذا در اولویت قرار می‌گیرد.

میزی که خالی شد را به‌سرعت تمیز کنید و برای نشستن آن را آماده کنید. حتی شده برای آن‌ها یک خدمه ویژه قرار دهید، تا مشتری میزان دقت و اهمیت شما را متوجه شود. سعی کنید همیشه میز و صندلی اضافی برای این‌گونه زمان‌ها داشته باشید. فروش بیشتر حتی در مقدار کم روز کاری شمارا می‌سازد.

5. تعداد پرسنل رستوران را کاهش دهید
تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که در رستوران بنشینید و چشم در چشم بودن پرسنل با مشتریان را مشاهده کنید. اینکه چندین نفر خدمه در رستوران در حال راه رفتن در رستوران باشند یا خیره به مشتری در جایی ایستاده باشند؟
یکی از عوامل زیادی که سرمایه شمارا بعد از هزینه کردن برای غذا به هدر می‌دهد پرسنل است. اگر فکر می‌کنید وجود برخی از پرسنل در برخی از روزها نیاز نیست آن‌ها را به خانه بفرستید این به معنی اخراج نیست به این معناست که گاهی واقعاً به حجم زیاد پرسنل نیاز نیست؛

ولی اگر احساس شما این است که به‌طورکلی تعداد خدمه زیاد است شاید مجبور باشید تا اخراج کنید.

برخی از روزها رستوران شما ازآنچه که تصور می‌کردید خلوت تر است و مشتری به تعداد انگشتان دست است پس در این شرایط و با در نظر گرفتن قابلیت تعدادی از پرسنل خود می‌توانید از خدمه بخواهید رستوران را فقط برای آن روز ترک کنند و اگر بهشان نیازی بود حتماً خبرشان خواهید کرد.

این کار باعث می‌شود تا هم رستوران خلوت‌تر باشد و هم حقوق یک روز چند خدمه از میزان درامد کلی محاسبه نمی‌شود.

6. در آشپزخانه چه می‌گذرد
آشپزخانه، اولین رکن یک رستوران است. بسیاری از رستوران‌داران، هنگام راه اندازی رستوران، بیش از هر چیز به زیبایی فضای سرو غذا و معماری آن توجه می‌کنند، در صورتیکه طراحی و چیدمان آشپزخانه، شامل اصول و روش‌های دقیق و استانداردی است که اگر رعایت نشوند، هزینه‌های رستوران را بالا می‌برند.

برای مثال، آشپزخانه رستورانی که به درستی طراحی نشده، بارها و بارها آشپز خود را در مسیر کار، زمان پخت، دسترسی به تجهیزات آشپزخانه و انبار و … به درد سر می‌اندازد. برای همین است که پیش از طراحی رستوران، می‌بایست فضای آشپزخانه را به درستی طراحی نمود.

دقت کردن به اعداد در مدیریت کردن رستوران اهمیت به سزایی دارد. اعداد شما را از شکست نجات می‌دهد. با ارائه بهترین ها در غذا، کیفیت، فضا، و… مشتریان را به رستوران خود وفادار کنید و پیشرفت رستوران را مشاهده کنید.

به مشتریانی که قصد برنامه ریزی برای راه اندازی رستوران سنتی را دارند و به دنبال طرح توجیهی برای این کار هستند توصیه میکنیم مقاله طرح توجیهی رستوران سنتی – طرح توجیهی سفره خانه سنتی را حتما مطالعه بفرمایند.

برای مشاوره و تجهیز و راه اندازی با کارشناسان شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان
تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

162 Responses

  1. حمید

    سلام’بنده درصدد راه اندازی یه سفره خانه هستم”لطفا تمام تجهیزاتی که لازم است را با قیمت نهایی برایم ایمیل فرمایید”’منتظرم”سپاس

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای حمید با سلام جهت راه اندازی سفره خانه نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  2. علی هراتی

    سلام بنده در نظر دارم یک باغسرا بزنم میشه راهنمایی کنید

    • تورج امین فر

      جناب آقای علی هراتی با سلام جهت راه اندازی باغسرا باتوجه به منو و سرویس های باغسرا نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد. لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.

  3. امیر حسن

    سلام.بنده تجربه ای در کترینگ ندارم و خیلی کم با نوع کار آشنا هستم.
    میخواستم بپرسم از خدمتتون که کار درستیه با 80 میلیون یک کترینگ مناسب و استاندارد راه اندازی کنم و سر آشپز و پیک و کارگر استخدام کنم.

    بنده ساکن مشهدم و نزدیک حدود 17 شهریور چندتا کترینگ وجود داره که کوبیده و جوجه و خورشت دارن ولی با قیمتی بالاتر از بقیه جاها .میخواستم مشورت بگیرم که بنده با سرویس دهی بهتر و پیک رایگان و قیمت کمتر از اونها موفق میشم یا خیر؟
    ممنون از لطفتون

    • تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

      جناب آقای امیر حسن با سلام با وجود رقبای قدیمی و جا افتاده در منطقه برای راه اندازی کترینگ کار سختی پیش رو خواهید داشت.
      شما در رقابت با رستوران ها و کترینگ های اطراف باید سرویس دهی بهتر و پیک رایگان و قیمت کمتر + کیفیت بالاتر + منوی جذاب تر + اضافه کردن اشتها آورها و پیش غذاها در کنار غذا + بازاریابی اصولی دارا باشید.
      یک مدیر حرفه‌ای رستوران، می‌بایست شش دانگ حواسش به کار رقبایش باشد! او می‌بایست نه تنها کار رستوران‌های هم‌قد و قواره خودش را زیر ذره‌بین قرار دهد، بلکه بایستی کار بقیه رستوران‌های هم‌جوار که حتی ممکن است از لحاظ سطح خدمات در رده پایین‌تر و بالاتری نیز قرار دارند را هم مورد توجه قرار دهد. البته سطح میزان این توجه متناسب با کلاس رستوران است. برای مثال یک رستوران سطح بالا با سرویس فرانسوی کار زیادی به کبابی بیرون‌بر یک کیلومتر آن طرفتر ندارد. اما باید در نظر داشت که توجه دائمی به رقبا و یا حتی به ظاهر رقیببان و فراتر از آن، رستوران‌های تازه‌تأسیسی که در نزدیکی رستوران شما راه‌اندازی شده‌اند، بسیار مهم است. حال یک مدیر خوب چگونه باید از تهدید تازه‌واردین بهره‌برداری کند. پاسخ روشن به این پرسش این است: متمایز باشد و تمایزتان را حفظ کنید!
      بنشینید و فکر کنید، شما مدیر رستوران هستید، بین شما و رقبایتان چه فرقی است؟ بین منوی شما، آشپز شما، سرویس و میزبانان شما با رستوران‌های رقیب همجوار چه تفاوت‌هایی وجود دارد؟ این تمایزات را هر چه که هست و هر کدامشان که باعث می‌شود مشتری شما را انتخاب کند، روی کاغذ بنویسید و برای بهبود و پر رنگ کردن آن گام بردارید. مانندِ این که شما یک غذای خاص و خوشمزه دارید، بر روی آن تمرکز کنید، در تبلیغات‌تان به آن اشاره کنید، از آن بسیار یاد کنید و به میزبانان سفارش کنید آنرا به مهمانان توصیه کنند.
      حال اگر تمایز بارزی نیافتید باید چه کار کرد؟ خوب کارتان درآمده! باید این بار اساسی فکر کنید و برعکس عمل کنید. یعنی ببینید رقبایتان چه مشکلاتی دارند، آن مشکلات را در رستوران خود به مزیت‌تان تبدیل کنید. مثلاً اگر میزبانان رستوران رقیب شما اخمو و ناکارآمد هستند، میزبانان حرفه‌ای و خوش‌برخورد استخدام کنید و بکار بگیرید. اگر بیشتر روی این قضیه وقت بگذارید و فکر کنید، به نتایج جالبی می‌رسید.
      خوب از تمام این بحث این طور باید نتیجه گرفت که به رقبایتان به جای تهدید به چشم فرصت نگاه کنید. فرصتی که باعث می‌شود شما مزیت های خود را توسعه دهید و بر روی تمایزاتتان تمرکز کنید.
      جناب آقای امیر حسن برای شما در راه اندازی کترینگ آرزوی موفقیت دارم . گل

  4. محمدارتشیدار

    باسلام من به همراه 2تن از دوستان قصد راه اندازی اشپزخانه در شهر مشهد (قاسم اباد)را داریم ..لطفا کمکمان کنید وبفرمایید چجوری باید انجامش بدیم 150میلیون کافیه؟؟؟ ممنون

  5. رامین عبدالهی

    با سلام
    چند وقتی هست که فکر راه اندازی فروش غذا(فقط کباب کوبیده و جوجه کباب و بریونی)بصورت تلفنی , پیامکی و اینترنتی در یکی از شهرستانهای اصفهان به سرم زده ولی هیچ تجربه ای تو این زمینه ندارم ولی علاقه زیادی دارم میخواستم لطف کنید و راهنمایی کنید که حدودا چه میزان سرمایه و چه متراژی فضا می خواد؟ چه دوره هایی رو باید بگذرونم؟
    درضمن سرمایه اولیه رو هم باید وام بگیرم

    • admin

      جناب آقای مهران با سلام برای مشاوره در زمینه راه اندازی تالار عروسی و رستوران با شما تماس تلفنی حاصل خواهیم کرد. تشکر از اینکه شماره تلفن خود را قرار دادید.

  6. حسین

    باسلام
    بنده میخواهم بوفه صبحانه و کترینگ بصورت جداگانه راه اندازی نمایم ولیکن هیچ تجربه ای در این خصوص ندارد .
    لطفا برآورد هزینه و راهنمایی بفرمایید .
    باسپاس

    • admin

      جناب آقای حسین شفیعی با سلام و تشکر از اینکه شماره تلفن خودتون رو درج فرمودید . با شما جهت برآورد هزینه و مشاوره تماس حاصل خواهیم کرد.

  7. زاهدی

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
    من در حال حاضر به در شغل خودم به دلیل اشباع شدن و به اصطلاح زیاد شدن دست درامدم بسیار پایین امده میخوام وارد حیطه کبابی بشم فقط کباب کوبیده مرغوب سوالم اینه که هزینه تقریبیش چقدر میشه و ایا این شغل نسبت به مشاغل دیگه سود بیشتر و امنیت شغلیه بهتری داره یا نه سپاسگزارم.

    • admin

      جناب آقای زاهدی با سلام اگر شما دقت و تمرکز زیادی داشته و به تولید و تهیه مواد غذایی علاقه زیادی دارید، این شغل ایده آل شماست.
      به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.
      جناب زاهدی امنیت شغلی بدین معناست که تنبل ها خیالشان از بابت شغلشان راحت باشد لذا کسانی که تنبل بوده و امانتدار و درستکار نیستند نباید امنیت شغلی داد ولی صنعت غذایی پرسود بوده و با فکر درست و برنامه ریزی صحیح به بهترین ها خواهید رسید.
      قیمت در تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به کیفیت متغیر می باشد لذا برای استعلام قیمت محصول درخواستی شما با کیفیت متریال مورد نظرتان لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  8. حمید نادری

    سلام.میخواستم کمکم کنید تا با قدرت و اعتماد به نفسی که از شما بگیرم رستوران خوبی در اصفهان راه اندازی کنم.با تشکر از استاد

  9. محمد

    با سلام.
    من در نظر دارم رستوران باغی دایر کنم میخواستم بدونم هزینه های شهرداری مجموعه ای با دو هزار زیربنا چقدر میشود. با تشکر

  10. sahar

    با سلام و خسته نباشید
    من ساکن مشهد هستم ،و می خوام یک رستوران ولی از نه از نوع فست فود بلکه از نوع رستوران های ملل یا کژوآل با یک ایده نو در یکی از نقاط خوب شهر بزنم مدارک و تجربه کار آشپزی هم دارم رشته خودم مدیریت هست و تجربه ای کمی هم در هتلداری دارم ممنون میشم بدونم نظر شما با چه نوع رستورانی و با چه مقدار هزینه می توانم این کارو انجام بدم

    • تورج امین فر

      سرکار خانم سحر با سلام جهت راه اندازی رستوران نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق می باشد.
      ابتدا باید ذائقه مشتریان هدف تعیین گردد و بر اساس آنها منوی نسبتا کاملی طراحی شود ، سپس بر اساس غذاهای منو تجهیزات رستوران را با توجه به کیفیت متریال ، سایز و ابعاد و کارکرد که متغیر خواهد بود مشخص می نماییم.
      لطفا یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید یا شماره تماس خود را برای ما ارسال بفرمایید.
      تلفن واحد فروش : 02166245022

  11. محمدرضا اسداللهی

    سلام روز شما بخیر جناب امین فر
    بنده اسداللهی هستم مدیر فروش سپیدز (نرم افزار تخصصی رستوران ، فست فود،کافی شاپ،آبمیوه بستنی)
    خواستم ببینم با توجه به فعالیت شما در این حوزه میتونیم با هم یه باب همکاری داشه باشیم بابت اتوماسیون و سیستم سفارش گیر رستوران هایی که در حال راه اندازی و یا گرفتن مشاوره از شما هستن
    شمار تماس بنده : 09122118154
    http://www.ssg.ir

  12. محمود غلامی

    با سلام و خسته نباشید ایا در شرایط فعلی راه اندازی رستوران جواب میدهد؟حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی رستوران چقدر میشه؟
    درضمن ساکن مشهدم شماره تماس09381591446

    با تشکر محمود غلامی

  13. محمود غلامی

    با سلام و خسته نباشید ایا در شرایط فعلی راه اندازی رستوران جواب میدهد؟حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی رستوران چقدر میشه؟
    درضمن ساکن مشهدم

    با تشکر محمود غلامی

  14. میثم

    سلام
    من یه رستوران کوچک دارم.مشکل کارم تو کیفیت پایین کباب کوبیدم هست.میخام کارم گسترش بدم ولی نمیدونم چیکار کنم میخاستم لطف کنید و راهنمایی ام کنید.ممنون

  15. منصور یوسفی09166319720

    سلام جناب آقای امین فر من وبرادرم حدود 600متر زیر بنای تجاری داریم وبنای ساختمان را هم از روز اول برای تاسیس رستوران بنا کردیم والان در مرحله نما ساختمان هستیم ویک فضای 150 متری در زیر زمین هم برای آشپزخانه احداث شده ولی هنوز طراحی نشده لطفا یک تماس بگیری تا بیشتر براتون توضیح بدم ممنونم یوسفی از اهواز

  16. KHANOME NEMATI

    با سلام
    جناب اقای تورج امین فر من یک دختر بیست ساله هستم با تجربه کار در تسریفات مجالس و اشنایی بسیار کم با کترینگ ف علاقه ی زیادی به راه اندازی یک کترینگ در تهران را دارم با سرمای کمی حدود 150 میلیون تومان ، ابتدای امر دوس دارم با یک کترینگ کوچک به متراز 60 تا 80 متر و در مناطق متوسط شهر تهران شروع به کار کنم ، به نظر من کترینگ داشتن جایی خیلی شیک و در بالای شهر ندارد چون بیشتر اشنایی مردم و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند با تبلیغات قوی هستش ، نمیدونم واقعا از کجا شروع کنم از تهییه لیست وسایل و کار کنان مورد نیاز برای کترینگ یا از تهیه لیست هزینه های مغازه ها و مواد اولیه و یا اینکه اشنایی با رقبا و یا اینکه تمرکز روی گرفتن مجوز ، لطفا منو راهنمایی کنید تا انشالا بعدا برای اجرای 100% کار کترینگ حضورا برای مشاوره مزاحمتون بشم .
    ممنون از لطفتون

  17. سعید

    سلام و خسته نباشی خدمت آقای امین فر.
    بنده قصد راه اندازیه یک رستوران بزرگ و شیک دارم.اما از مکان رستوران ترس دارم.یه خونه دارم نسبتا بزرگه.حدود ۵۰ گز ولی متاسفانه تویه یک کوچه بنبست هستش که بر کوچه هم زیاد بزرگ نیست.حدود ۸ همسایه هم بیشتر نداریم.ولی مزیتی که مکان داره اینه که خیابونی که خونه در اون واقع هستش خیابونی پر رفت و آمده و حتی از معروفترین رستورانهای شهرمون توی همون حوالی هستن،حالا میخوام از شما مشاوره بگیرم در همه زمینهاش.مرسی از وقتی که میذارید

  18. علی

    سلام من دارم یک رستوران میزنم و هیچ اطلاعی از خریدن وسایل مورد نیاز آشپزخانه رو ندارم لطفا راهنماییم کنید 09308596048

  19. نادیا

    سلام برای راه اندازی باغسرا .واگذاریهارو از کجاپیدا کنم .برای اینکه خودم این کارو بکنم چقد هزینه داره

  20. عرفان

    سلام ، ممنون میشم خیلی زود کمکم کنین
    حداقل سرمایله لازم واسه زدن یه سیب زمینی سرخ کرده چقدر ، چه دستگاهایی و برای شروع حتما ضروری میدونید ، و چه نوع تبلیغاتی ، ممنون میشم سریع جوابگو باشید

  21. Mandana

    سلام لطفا من رو راه نمايي كنيد
    من يك غرفه فينگر فود مي خواهم بزنم تو يك مساحت ٢ در ١
    ولي نمي دونم چه طوري و چه وسايلي لازم هست من فقط طرز تهيه ساندويچ ها رو بلدم
    لطفا كمك كنيد

  22. کرمی

    با سلام.
    میخوام یه رستوران سنتی بزنم میخواستم ببینم برآورد قیمت تجهیزاتی که باید تهیه کنم حدودا چقدر میشه؟
    لطفا لیست قیمت تجهیزات رو برام ارسال کنید.
    با تشکر

  23. Yasin farahi

    سلام من قصد راه اندازی یه غذای خانگی بیرون بر دارم فکر می کنید چه وسایلی مورد نیاز باشه ؟؟حداقل وسایل اولیه و لازم.

  24. رضا هروی

    باسلام و خسته نباشید قصد تاسیس و راه اندازی تالار پذیرایی دارم میخواستم ببینم چطور میتونم از راهنمایی و کمک شما استفاده کنم
    09122387694

  25. امیرعلی

    سلام خدمت اقای تورج امین فر گرامی
    لطفا اگه امکان داشته باشه بندرو همینجا راهنمایی کنید
    هزینه ی راه اندازی یک رستوران شیک بدون در نظر گرفتن هزینه ی اجاره و رهن مکان
    فقط هزینه ی یک رستوران ۱۰۰نفره با دکوراسیون شیک و مبله(مبل های چرمی) و دیگر وسایل مورد نیاز رستوران چند درمیاد؟
    تشکر میکنم اگه لطف کنید راهنمایی کنید

  26. مهدی

    سلام من باهمسرم غذای خانگی تهیه میکنیم ومیخوام تعداد غذامو افزایش بدم ولازم که یه محل تخصیص بدیم به این کار وگسترش ان برای راه اندازی یه غذای خانگی بیرون بر فکر می کنید چه وسایلی مورد نیاز باشه ؟؟حداقل وسایل اولیه و لازم. و هزینه های مجوز ان.

  27. تورج رحمتی خامنه

    با سلام آقای امین فر خوشحال میشم در ضمینه آموزش و راه اندازی فست فود و رستوران و ارتقا منو غذاهای ایرانی وایتالیا یی و ترکی با شما همکاری کنم شماره تماس اینجانب 09140011810

  28. Yaser zare

    سلام در صدد راهاندازی یک رستوران بین راهی هستم امکان دارد راهنمایی بکنید و تجهیزات لازم را با فهرست کامل برام توسط برنامه تلگرام به این شماره بفرستید09307396566 و چقدر موجودی باید داشته باشم تا راه بیفته

  29. حسن اقایی

    سلام.
    من میخواستم اشپزخانه بزنم ایا 60 متر جا برای اینکار کافیه؟

  30. شبنم قاضی میرسعید

    سلام
    بنده میخواهم یک رستوران نقلی افتتاح کنم لطفا” تمام وسایلی که برای دایر کردن رستوران لازم دارم به همراه قیمت برایم ایمیل کنید
    باتشکر

  31. عابدی

    باعرض سلام وخسته نباشید.جهتر اهنمایی تاسیس رستوران ازجنابعالی تقاضای مشاوره دارم.09132028915

  32. عاقلی

    سلام لطفا جهت برآورد هزینه تجهیزات لازم برای راه اندازی فست فود به بنده لیست قیمت ارسال نمایید باتشکر
    ۰۹۱۲۲۱۲۴۲۰۰

  33. بهنام

    سلام آقای امین فر ،بنده به اتفاق یکی از دوستان در سدد احداث یه رستوران کافی شاپ برآمدیم و چون اولین کارمون در این زمینه هست ،نیاز به راهنمایی و همچنین برآورد هزینه جهت اجرای این کار داریم ،چه در بخش آشپزخونه و کافی شاپ و حتی مدیریت،خیلی خوشحال میشم از راهنماییتون استفاده کنم،ممنونم.
    شماره تماس : 09111437410

  34. مجید مجد

    سلام از راهنمایی شما ممنونم در صورت امکان برای راه اندازی یک رستوران و کافه بین المللی در ایمیل من پاسخ دهید

  35. reza

    با سلام و احترام و خدمت شما
    بنده در صدد تأسیس یک رستوران شیک با ظرفیت حداکثر 150 نفر در مشهد هستم، نیاز به راهنمایی و مشاوره و براورد میانگین هزینه را از شما دارم.
    با تشکر فراوان
    09177755481

  36. Maryam

    سلام شرمنده من یاسوج زندگی میکنم ومیخام یه بیرون برخوب بزنم ولی نمیدونم با چه هزینه ای وچطور بزنم؟متاسفانه هیچ تجربه ای ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

  37. امیرحسین

    باعرض سلام وخسته نباشید راهنمایی میخواستم در مورد راه اندازی یک رستوران شیک درخمین استان مرکزی لطفا بامن تماس حاصل فرماییدمرسی 09399450530

  38. ایمانی

    با سلام و خسته نباشید ..بنده چند وقتی هستش که به فکر افتتاح یک کترینگ تو یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی هستم..ولی هیچ تجربه ای تو این زمینه ندارم..ممنون. میشم راهنماییم کنید..سپاس

  39. ابوالفضل

    سلام و خسته نباشيد خدمت شما بزرگوار
    بنده قصد رَآه اندازي يك بيرون بر دارم
    ميخواستم ازتون مشاوره بگيرم
    09035142965

  40. رضا

    سلام
    من يك كافى شاپ أماده ميخوام راه اندازى كتم

    ٠٩١٢١١١٠٨٤٨
    ممنون ميشم

  41. حسین

    باسلام بنده چند تن از اقوامم در حرفه رستورانو فست فود هستند و موفق اند .بنده هم تجربه کافی طی 5 سال بدست اوردم و غداهای باکیفیتو خوبی بلدم .خواهشا خیابانی درمحدوده کرج معرفی کنید که ریسک کمتری بکنم .و همچنین اجاره و پیش کمتر باشد

  42. najmeh taheri

    سلام من و همسرم میخواهیم یه رستوران یا فست عود یا بیرون بر بزنیم میخواستم از صفر به ما کمک کنید ممنون میشم

  43. احسان

    با سلام خدمت آقای امین فر
    در صورت امکان لیست قیمت محصولات رو برام ایمیل کنید.
    قبلا از همکاری شما صمیمانه سپاسگزارم

  44. زينعلي

    با سلام
    مدتيه كه به فكر راه اندازي فست فود با ارائه غذاي دست ساز شده ام تا با كمك همسرم بتونيم يك شغل جديد راه اندازي كنيم كه اگر رونق گرفت خودم هم بصورت تمام وقت مشغولش بشم.
    اگر براتون مقدور باشه ممنون ميشم بنده رو راهنمايي بفرمايين. قطعا تجربه شما براي من كه در راه تغيير شغل هستم ارزنده است.
    پيشاشيش از شما سپاسگزارم .

  45. میلادجباری

    سلام.خسته نباشید استاد.بنده ساکن اصفهان هستم ویک جوان22ساله هستم . میخواهم یک رستوران یافست فود شیک در یکی از مناطق شمالی تهران راه اندازی کنم بنظرشما با چقدرهزینه میتونم هدفم رودنبال کنم؟ بنظرتون600میلیون کافیه ؟؟درخصوص این امر خیلی کم تجربه دارم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  46. میثم

    سلام
    من میخوام تهیه غذا بزنم دوستان خواهشمند است تجربیات خود را به اینجانب انتقال قرمایید
    با سپاس
    09121612174

  47. مجتبی

    با سلام و ارادت ویژه …میخواستم ی سوال بپرسم من قصد زدن یک کترینگ رو دارم ولی با غذای محدود مثلا پنج مدل غذا ولی با قیمت یکسان و کیفیت بالا مثلا تمام این پنج مدل غذا رو با قیمت هفت هزار تومان عرضه کنم بنظر شما عقلانی هست و باید چقدر سرمایه برای کار داشته باشم ؟؟ممنون از راهنمایتون

  48. مهران

    با سلام،بنده قصد راه اندازي يك رستوران شيك ،به روز و قوي در داخل يكي از شهركهاى صنعتي تهران را دارم ، با توجه به اينكه در منطقه رستوران هاي زيادي وجود دارد،مزيت راه اندازه رستوران بنده موقعيت مكاني ان مي باشد. متراژ تقريبي ٥٠٠ متر مربع به همراه سالن vip به متراژ ٢٠٠ متر مربع مي باشد كه در مراحل پاياني ساخت مي باشد.با توجه به اينكه هيچ سر رشته اي از كار رستوران ندارم به مشاوره جهت طراحي داخلي با توجه به نياز منطقه و تخمين هزينه اشپزخانه و ديگر اقلام تا راه اندازي رستوران نياز دارم،لطفا راهنمايي كنيد ، با تشكر

  49. آرش نعمتي

    سلام وخسته نباشد من از تبريز تماس ميگيم در مورد مديريت فضا ي يك فست فود ميخواستم مشاوره كنم ودر مغازه ١٣٠ متري چه مقدار آشپزخانه در نظر بگيرم تا يك مناسب براي آشپزي باشد دوم مقدار پرسنل خود را با آشپز و صندوق دار و دو قارسون مي توانم در اين كار موفق باشم يانه باتشكر آرش٠٩١٤٤١٢١٠٧٦

  50. مسيح كلاهدوزان

    سلام من مي خوام يك رستوران متفاوت تاسيس كنم باهام تماس بگيريد
    ٠٩١٣٤٤٤٤٩٠٤

  51. مهرداد

    سلام
    من میخوام یک رستوران معمولی بزنم لطفا راهنمایی میکنید در مورد هزینه اولیه و غیره
    ممنون
    09194495219

  52. sahaar

    سلام من میخاسم ببینم سه سال دیگه میخام بهترین رستوران شهرو راه اندازی و افتتاح کنم میخام از حالا برنامه ریزی کنم برای جمع اوری سرمایم…حدودا چ قدر باید باشه؟؟؟

  53. مهدی جعفری

    سلام و خسته نباشید من ساکن تهران هستم و سرمایه 10 میلیون بیشتر ندارم تصمیم گرفتم به خاطر بیکار بودن یه غذاخوری تو منطقه مهرآباد راه اندازی کنم این صنف زیادن اما غذای خوب کمه فکر کنم یه دوره ی آشپزی همین روزها ثبت نام کنم تو موسسه هوریزان همسرم هم خیلی تشویق می کنه اما مشاوره می خوام این کار بیشتر از سرمایه زحمت داره

  54. رازمهر

    با سلام – بنده قصد راه اندازي يك رستوران با مشخصات زير را دارم :

    ١- مساحت تقريبي ٨٠ – ١٠٠ متر مربع
    ٢- محل رستوران اطراف تهران
    ٣- صبحانه انواع تخم مرغ و پن كيك و ناهار هم چند ساندويچ گريل شده
    ٤- فضاي رستوران تقريبا فست فود ( سنتي نيست )
    ٥- در امر رستوران داري تجربه اي ندارم ولي داراي تحصيلات خارج از كشور و مدير هستم
    ٦- براي راه انداري اين رستوران قصد استفاده از يك مشاور و استخدام يك مدير با سابقه كار در اين امر را دارم

    سايت اينترنتي شما را ديده ام و اميدوارم بتوانم از خدمات شما براي راه اندازي رستوران استفاده كنم .

    سوال بنده :
    براي شروع همكاري با شما و قبل از ملاقات حضوري ، مايل هستم مطلع شوم كه براي مشورت با شما در باره رستوراني با اين ابعاد ( مشورت در راه اندازي ) چه مدت زمان و چه هزينه اي را بايد در نظر بگيرم ؟
    لطفا اگر سيستم خاصي براي ارايه اين گونه خدمات داريد بنده را مطلع بفرماييد

    با تشكر حسين رازمهر

  55. تورج

    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان بابت مطالب کاربردی و علمی که گذاشتین,یه سوال از حضرتعالی داشتم در مورد راه اندازی رستوران سنتی که اگه مقدور باشه شماره تماس بدید تا تماس بگیرم و یا این شماره بنده است,تماس بگیرید خودم زنگ میزنم

  56. قربانی

    با سلام وتشکر از شما سوالم اینکه فرق یک اشپزخانه صنعتی با یک اشپزخانه معمولی چیه از لحاظ استهلاک یا یا مصرف انرزی یا تعداد پرسنل یا کیفیت غذا یا خدمات بیشتر ویا غیره لطفا توضیح جامع بدین ضمنا بنده 25سال سابقه رستوران دارم ولی به صورت سنتی یا همان معمولی

  57. بهروز

    سلام خسته نباشید من در حال حاضر مغازه ای دارم حدود 40 متر که هم اشپزخانه و هم سالن تو همین فضا قرار داره و میخوام یه فضای حدودا 25 متری که پشت این محل هست و رو اشپزخانه کنم و مغازه کلا تبدیل به سالن بشه ایا امکانش هست تو متراژ 25 متر اشپزخانه رستوران رو دایر کرد ؟؟؟؟؟
    و چون تجربه زیادی ندارم برای شروع په دوره هایی رو پیشنهاد میکنید

  58. مجید چزگی

    سلام علیکم
    میخواستم یک مشاوره در زمینه راه اندازی رستوران بهمن بدهید من در جزیره قشم ساکن هستم ویک جزیره تفریحی ومسافرتی هست وخودم اصالتا مشهدی هستم با توجه به تنوع غذاهای زیاد و کیفیت خوب وبرندهای معروف در زمینه غذا درمشهد متاسفانه در جزیره شاهدنبود یک رستوران خوب هستم وبنده هیچ تجربه ای دراین زمینه ندارم ولی به این زمینه کارعلاقه زیاد دارم میخواستم یک راهنمایی درمورد این زمینه کارو هزینه های ان داشته باشم .ممنونم

  59. دانش

    سلام جناب آقای امین فر مجموعه ما معرفی محصولات کاربردی هتلی و رستوران در حال اجرا میباشد که ویژه هتلها مهمانپذیرها هتل آپارتمانها و رستورانها تالارها و آشپزخانه ها و باغ تالارها در مشهد درحال اجرا میباشد و بانک اطلاعات دریافت کننده در قالب CDبه شما برمیگردانیم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 091531249724WWW.DANESHSANAT.COM

  60. علی هلی

    باسلام 09399453254 علی هستم جهت راه اندازی رستوران سنتی در یکی از شهرستانهای شیراز.شمارتونو پیدانکردم شمارمو گذاشتم ممنون میشم جهت مشاوره تماس بگیرید

  61. Mohsen

    سلام بنده درصدد راه اندازی یک اشپزخانه بیرون بر هستم لطفا بنده رو راهنمایی کنید قیمت تحهیزات و سرمایه اولیه چقد میخاد

  62. مرجان

    سلام. من هیچ مکان و هیچ سرمایه اولیه ای ندارم. دنبال وام و اجازه مکان میخام برم. توی شهر نیشابور میخام ی رستوران… با دو ایده یا غذای خانگی یا غذای رژیمی داشته باشم… اولا میخاستم ببینم شما چ پیشتهادی دارید دوما چ مقدار هزینه اولیه کفایت میکنه

  63. حمیدرضا

    سلام خسته نباشید من یک ایده کاملا متفاوت دارم شاید کاری که میخام راه اندازی کنم داخل شهر مشهد خیلی کم باشه یا اصلا نیست چجوری میتونم ازشما مشاوره بگیرم.

  64. sadegh alidadi

    با سلام خدمت شما.من میخوام کاری شروع کنم تو یاسوج اولا نمیدونم از کجا شروع کنم بعدش بین پارچه فروشی و بیرون بر گیر کردم چون تجربه ندارم و پول هم خیلی کم دارم ولی ناچارم از یه جایی شروع کنم اگه میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون

  65. هما

    باسلام مدتی است که به فکر راه اندازی کترینگ هستم وخیلی هم به آشپزی علاقمندم ودرنظر دارم کترینگی رودرمشهدراه اندازی کنم که غذای بیرون برباشدحالا چه به صورت تلفنی یااینترنتی یاپیامکی ازشما راهنمائی میخواستم ملکی درحدود۲۰۰متری دارم ویک مغازه ۱۵ متری بعلاوه ۷۰تا۸۰مترفضابرای انجام اینکارمیخواستم ببینم ایابااین شرایط میتونم اینکارروشروع کنم وازکجاشروع کنم وچکارکنم وچقد سرمایه لازمه برای اینکارمرسی
    اینم شمارمه ۰۹۱۵۳۰۹۸۶۶۵

  66. علی محمودی

    سلام

    من میخواستم یک آشپزخانه کترینگ راه بیاندازم تجهیزات لام برای طبخ روزانه 500 پرس غذا ( کباب ها و خورشت ) چه متراژ آشپزخانه میخواهد و چقدر هزینه آنها میشود ؟

  67. Ana

    سلام لطفا ليست تجهيزات و قيمت يك پيتزايي را برايم ايميل كنيد. با تشكر

  68. wefd

    چرا کسی راجب هزینه ها چیزی نمیگه
    من صدتا طرح توجیهی دیگه بلدم
    اما هزینه!
    یکی هست از رستوران یه شعله گاز چهارتا صندلی میبینه یکی هست خرج نمای رستوران 10 ملیون میبینه
    لطفا هزینه ها هم بگید در سال 96 مثلا 100 تومن

  69. پریسا بارانی

    سلام من قصد راه اندازی مغازه جوجه کبابی دارم لطفا راهنمایی لازم رو برای بنده ایمیل بفرمایید قبلا از همکاریتون ممنونم

  70. صیفی

    سلام من قصد تاسیس رستوران در شرق تهران دارم میخواستم اگر امکانش هست در مورد هزینه های تقریبی راهنماییم کنید.متشکرم

  71. دولت آبادی

    سلام
    دوستان سوالی داشتین تماس بگیرید در خدمتم
    09197796545

  72. احسان

    با سلام
    میشه هزینه راه اندازی یک رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی رو بفرمایید چقدر هست؟

  73. صادقی

    سلام وقت بخیر
    من قصد راه اندازی یک رستوران سنتی را در اطراف تهران دارم .لطفا با شماره….. .. با من تماس بگیرید و من را راهنمایی کنید . سپاسگزارم
    امیر صادقی

    • admin1

      با سلام
      با شماره همراه شما تماس گرفته شد.
      با تشکر از پیام شما

  74. مهدی

    سلام خسته نباشید مهدی هستم کارمندم.
    من از سن 13 سالگی در بهترین رستوران های شهر کار کردم و اشپزیم خیلی خوبه طوری که دستپختم اینقدر خوبه که همه عاشق دستپختم میشن میخوام غذا اماده بزنم چون 8 سال دیگه بازنشت میشم خیلی علاقه دارم به اشپزی ولی میترسم که شکست بخورم سرمایم از دست بره..تو رو خدا کمکم کنید ممنون از لطفتون..

  75. تنها

    با سلام.من استادکار قنادی هستم.میخوام یه مغازه کرایه کنم هم شیرینی بفروشم هم بیرون بر بزنم.
    برای امتحان از پیراشکی شروع کردم اما تمام سودم خرج خرید مواد اولیه میشه.با اینکه آرد رو کیسه ای میخرم و روغن عمده.اشکال کار از کجاست؟

  76. ارکان

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده قصد راه اندازی رستوران بین راهی رو دارم. فضا 150 متر می باشد و به صورت اجاره ای است. لطفاً جهت راه اندازی راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر فراوان

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکراز پیام شما

  77. MORVARID

    سلام ،وقتتون بخیر
    راستش چند وقتی هست که تو این فکرم که یه جگرکی بزنم ولی هیچ اطلاعاتی در رابطه با این کار ندارم.
    این که چه لوازمی لازم هست ، آشپز خوب، جای خوب، نحوه تهیه مواد غذایی، هزینه ها ووو…
    اگه بتونید راهنماییم کنید ممنون میشم

  78. ابوالفضل

    سلام و عرض ادب
    امیدوارم سال جدید سالی پر بار و با نشاطی رقم بخوره برای شما
    من به فکر راه اندازی دیزی سرا به همراه قليون هستم در مجتمع بین راهی حوالی قزوین.ممنون میشم اگه لیست تجهیزات و سرمایه اولیه رو برای من پیش بینی کنید.ضمن اینکه سالن و تخت برای اینکار امادست، فقط نیاز به راه اندازی داره.

  79. ابوالفضل

    سلام و عرض ادب
    امیدوارم سال جدید سالی پر بار و با نشاطی رقم بخوره برای شما
    من به فکر راه اندازی دیزی سرا به همراه قليون هستم در مجتمع بین راهی حوالی قزوین.ممنون میشم اگه لیست تجهیزات و سرمایه اولیه رو برای من پیش بینی کنید.ضمن اینکه سالن و تخت برای اینکار امادست، فقط نیاز به راه اندازی داره.

  80. آرش

    سلام . قصد راه اندازی رستوران کوچکی در اصفهان را دارم . لطفا برای بررسی و اخذ نظرات شما با بنده تماس گیرید .
    …09122952
    سپاس

    • آرش

      لطفا تلفن بنده را اصلاح فرمایید .
      …0912-295-2

    • admin1

      با سلام
      با شما 2 بار تماس گرفته شد که متاسفانه جواب تلفن ندادید.
      با تشکر از پیام شما

  81. موسوی

    سلام
    من قصد راه اندازی یک رستوران سنتی جمع و جور و غذا بیرون بر رو دارم با منوی انواع کباب و جگر ،به دنبال یک طرح توجیهی کارشناسانه و حرفه ای با داشتن توجیه اقتصادی و امکان دریافت وام و امکان اشتغال 3 نفر ، امکان سفارش حضوری و آنلاین از طریق سایت هستم ، محبت کنید درصورت امکان در اسرع وقت راهنمایی کنید.باتشکر
    09910180…

  82. امیرحسین

    سلام صفری هستم وقصد راه اندازی یک رستوران در رامسر با منوی ایرانی دارم اما نه سنتی می خواستم قیمت وسایل مورد نیازم رو بهم بدید و بامشاورتون راهنماییم کنید منتظر تماس شما هستم.

  83. حسین یوسفی

    با سلام و صبح بخیر
    من قصد راه اندازی یک کافه رستوران در شهر رشت را دارم خاستم بدونم هزینه تقریبی راه اندازی بدون احتساب هزینه مکان را خاستم بدونم ممنون میشم

  84. جواد

    سلام و عرض ادب. بنده ميخوام يه فست فود كباب تركي راه اندازي كنم و نياز به راهنمايي دارم. تجهيزات مورد نياز و با كيفيت، قيمت تجهيزات و آموزشهاي مورد نياز و توصيه هاي مربوط به اين كار رو نياز دارم. تاحالا هم تجربه اي در اين زمينه نداشتم. اما مصمم هستم كه اين كار رو راه اندازي كنم. لطفا راهنمايي بفرماييد. با تشكر

  85. علیرضا

    سلام.خسته نباشید.قصد راه اندازی یک رستوران در یک منطقه ای که تقریبا بورس چند رستوران مطرح و البته گرون قیمت اصفهان(خیابان اتشگاه ) رو دارم.میدونم که باید نسبت به اونا مزیت داشته باشم که موفق بشم ولی سطح اطلاعاتم و براورد هزینم کمه.راهنماییم کنین ممنون میشم.

  86. پیمان

    سلام بنده در حال بازسازی یک حمام قدیمی جهت راه اندازی سفره خانه ی سنتی و یک اشپزخانه قوی برای پخت و پز مجالس هستم میشه راه نمایی کنید چه وسائلی برای اشپزخانه نیاز دارم و قیمت ها چند هست؟

  87. مرتضی

    سلام ی باغ رستوران بسیار شیک در اصفهان تاسیس کردم هر کسی مایل به شراکت یا خرید داشت میتواند پیام بدهد 09133651980

  88. مریم

    سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من قصد باز کردن رستورانی با منوی ایرانی و فرنگی در بندرعباس داشتم اگه که قیمت مواد اولیه و وسایل رو برام بفرستین ازتون ممنون میشم.در مورد مکان مشکلی ندارم فقط قیمت تجهیزات اولیه و وسائل برای آشپزی مواد غذایی

  89. قدوسی

    سلام من قصد راه اندازی یه رستوران سنتی دارم مبخواستم در مورد هزینه ها راهنمایی بفرمایید.
    قدوسی ۰۹۱۲۷۹*****

  90. محسن

    سلام
    هزینه راه اندازی رستوران که بیرون بر هم داشته باشد چقدر است.من قصد راه اندازی رستوران ایرانی فرنگی دارم.

    • admin1

      با سلام
      هزینه راه اندازی رستوران ایرانی فرنگی بستگی به منوی مد نطر شما دارد.شماره های تماس مشاوره راه اندازی رستوران به ایمیل شما ارسال شد لطفا تماس بگیرید.

  91. آرمان

    سلام ، من قصد راه اندازی یک کافه رستوران رو دارم ، میشه درمورد هزینه ی تهیه ی تجهیزات آشپزخانه راهنمایی بفرمایید.

    • kahrizi

      درود وقت بخیر
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد .
      با تشکر از پیام شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *